13 en alleen op vakantie?

Ik word in april 13 en wil een keer leuk op vakantie. Met mijn ouders gaan we niet of naar belgie, frankrijk ofzo. Wel leuk maar me zussen zeuren altijd dat ze niet willen om bij de dieren te blijven. Ik weet niet wat me ouders er van vinden maar mijn droom is om naar new york te gaan. Maar op je 13e alleen naar ny lijkt me ook best raar… Ik zou wel bijv naar engeland willen. Londen ofzo. Maar is het dan beter om in een gastgezin te gaan of in een hotel?
Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
Gr :sunglasses:

Op je 13e word je niet alleen toegelaten in een hotel

lol

13 is wel erg jong, ik zou nog een paar jaartjes wachten en met een aantal vriendinnen gaan

Als je 13 bent mag je echt niet alleen op vakantie
Is ook nog erg gevaarlijk trouwens
Misschien over een paar jaartjes met een paar vriendinnen?

miss kan je een kamp doen ofzo, of een uitwisseling moet je ff google’en

Je moet minimaal 18 zijn om te vliegen & (alleen) te overnachten in een hotel.
Een paar jaartjes wachten nog maar? Kan je in de tussentijd gelijk ervoor sparen. :wink:

Kijk op vinea.nl, en kies een leuk jeugdkamp uit (:
Daar staan heel veel leuke kampen tussen, ben er zelf ook twee keer mee geweest naar Engeland.

Is dit serieus?
Als ik zou zeggen tegen m’n moeder dat k alleen naar new york wil zou ze me al raar aankijken en ik ben 20 :’)
Ga nog maar een paar jaartjes met je ouders mee…

ik vind 13 zowizo veeeel te jong maar ja als je het echt wil zou ik met een gastgezin gaan :slightly_smiling_face:

Je kunt op taalreis met bijvoorbeeld EF en Travel Active. Daarmee kun je ook naar New York en Londen.

Wacht een paar jaartjes.

Je hebt op Texel iets van de Appelhof. Is dat niet iets voor je :-)?

Je mag vliegen als kind onder toezicht. Met toestemming van je ouders. Kennis van ons was ook alleen naar gastgezin gegaan en was ook 13/14
Het kan wel.

Om eerlijk te zijn vind ik het best belachelijk als je op je 13e alleen op vakantie gaat. Niet dat er veel mogelijk is, maar toch.

Je hoeft niet minimaal 18 te zijn om te vliegen en volgens mij ook niet 18 voor een hotel. Niet dat ik het wil aanmoedigen, zou gezellig met je ouders mee gaan.

Dat is echt idoot. En je mag op je 13e niet alleen in een hotel verblijven.

-______- waar gaat het heen met de jeugd XD

Ik vind dat eerlijk gezegd niet leuk. Met me ouders mee. Maar engeland lijkt me heerlijk alleen!

Vliegen mag al in je eentje als je 5 bent…