13-delige philips haarstijler.

heeft iemand ervaring met deze??

http://i55.tinypic.com/oirh9k.png

alvast bedankt. :stuck_out_tongue:

Genoeg reviews op internet.

up

Jaha, die heb ik!
Alleen is die van mij blauw…
O, en ik heb dat eerste puntige ding niet.
Goed. Ik heb de oude versie blijkbaar. :’)

Maar goed. Het is wel een chill ding.
Behalve dat het stijl-gedeelte laatst uit elkaar spatte… Maar dat was voor mij niet erg, maar misschien was jij van plan heel veel te stijlen.

waar heb je die gekocht?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: en hoe duur isie want ik moeettt die hebbaaaaaaa

kijkshop.
heb 'm nog niet gekocht btw. :stuck_out_tongue:

nou, ik was niet echt van plan om het te gaan stijlen met die, want ik heb al een stijltang, dus voor mijn maakt het ook niet uit. :stuck_out_tongue:

Die blauwe versie die ik heb, is echt zo kut!
Hij wordt helemaal niet snel warm enzo. :confused:

ik heb de blauwe versie, maar de helft bij mij is gewoon kapot gegaan :S
de stijl ding is bij mij ook uit elkaar gespat, ik zou het niet kopen
het is beter om een goeie, dure stijltang te kopen waar je de hele tijd plezier mee hebt dan iets goedkoops, het is nog eens beter voor je haar, met een stijltang kan je ook krullen

Ik had de blauwe versie, echt al heeel lang geleden (rond de 3/4jaar). Die is toen ik hem de 10ex in het stopcontact stopte ontploft. :\

die heb ik ook, alleen volgends mij niet 11-delig xd
die van mij doet het goed, maar ik vind dat stijl-stuk-deel een beetje onhandig, die is zo lomp.
ik zou zon stijl tang kopen waar je ook mee kunt krullen.

ja, als ik me haar dood wil, ja…

up

huh hoe bedoel je? xD ik krul ook altijd met een stijltang (want ik heb geen krultang) en mijn haar is nog springlevend xD maar ik heb aziatisch haar, dus ik heb minder snel dooie punten…

:stuck_out_tongue:
ja, ik denk dat je haar daardoor niet dood gaat. maar ik had dat een keer gedaan, en me hele haar was droog de dag erna.

Heb hem ook in het blauw. Aantal jaar geleden gekocht…maar nooit gebruikt…:S

Gebruik nog steeds mijn goeie ouwe stijltang.

krultang, stijltang whatever is allemaal slecht voor je haar, als je je haar niet dood wilt hebben dan moet je zeker niet die van philips kopen want hij is kut geloof me ;p

Ik heb ook de blauwe. Is echt kut. De stijltang werkt echt voor geen meter en de krultangen gaan wel, maar ook niet geweldig. Ik gebruik 'm nooit meer, ik heb nu een andere stijltang en die is 10 keer zo goed!

hij is echt heel erg slecht he, mijne viel de 1e keer helemaal uit elkaar toen ik mijn haar ging stijlen