13-16 jarige in Voorne Putten

Hey, ik ben Amber, 15 jaar, en ik zoek iemand die een beetje zoals ik is.

Ik heb veel meegemaakt in mijn leven, scheiding, complete isolatie, depressie, etc. En de ellende is nog steeds eigenlijk niet voorbij.

Ik heb de laatste tijd heel erg behoefte aan iemand waarmee ik kan praten die me begrijpt. Maar waar ik ook over leuke interessante dingen kan praten. En dan afspreken en leuke dingen doen zonder gedoe.

Mijn hobby’s zijn verhalen schrijven, lezen, bakken, anime kijken en manga lezen. Ook hou ik veel van creatief bezig zijn. Maar het verschilt telkens wat ik doe.

Ik zit vol dromen en 1 daarvan is om een jaar naar school in Japan te gaan. Dat heb ik al een hele tijd gewild. Alleen lijkt het erop nooit te gebeuren.

Ik ben aardig, betrouwbaar, maar ik kan soms wat awkward zijn in het begin.

Het maakt me niet uit of je een jongen of een meisje bent, als je maar in de buurt woont en een beetje van dezelfde leeftijd bent.

Ik woon in het gebied Voorne Putten (ligt in Zuid-Holland onder Rotterdam), woon daar alsjeblieft dicht in de buurt.

Stuur me maar een note en dan zien we verder :slightly_smiling_face:.

Mag je in dit topic vragen: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/het-officiele-penmailvriendinnen-gezocht-topic-225782.1150.html