12 weken voedselplan Blogilates. Wie doet er mee?

Hallo iedereen!

Vanaf 1 december begint het voedselplan dat Cassey van Blogilates heeft samengesteld met Weight Training. Het voedselplan komt samen met een fitness journal, maar je kan ook de eerste 4 weken gratis het plan downloaden en daarna beslissen of je het dagboek koopt en dus de volle 12 weken gaat meedoen. Het dagboek kan je voor $30 in haar shop kopen en de verzendkosten zijn $5. In euro’s is dit ongeveer €26,-. Hier is de link om het filmpje te bekijken waar ze meer in uitlegt.

Zelf ga ik nog niet het dagboek kopen, maar ga ik de eerste vier weken kijken of het me bevalt. Als de recepten niet heel veel bijzondere dingen bevatten, ga ik wel het dagboek kopen en dus de volle 12 weken meedoen.
Nu is mijn vraag of er nog andere Popsters zijn die ook meewillen doen/ zitten te twijfelen? Ik dacht, misschien kunnen we hier elkaar steunen en motiveren (:

Heel veel liefs en laat wat van je horen!

Meiden die meedoen:

• Moams ~ Maartje
  • CLAYTON
  • KAPSALON
  • oneflyingbird
  • Esther ~ Ester
  • Tusha
  • klaasjanpiethenk
  • Cooliesz
  • overjoyed ~ Femke
  • loesjahhhh ~ Loes
  • jehnna ~ Jehnna
  • IHeartRealMadrid ~ Amy
  • luchtbed ~ Maud
  • Zomersproetje
  • daydreamer
  • jurkje
  • emma
  • ChocooFlowerr

Oh leuk! Ik ga denk ik ook meedoen! Niet omdat ik overgewicht heb, maar puur omdat ik het leuk vind om gezond te eten en daar ook best veel mee bezig ben.

Ja, dat is ook precies de reden waarom ik mee doe! Ik sport al best veel met haar video’s en ik heb ook al wel eens wat recepten van haar gemaakt, maar dit is weer iets heel anders (: Dus het lijkt me echt leuk om hier mensen te vinden die het ook gaan doen enzo, haha

Lijkt me leuk, ik doe mee !

Gezellig! Zal ik anders in de begin post een lijstje maken met wie er meedoet? Kan ik jouw er dan bijschrijven? En fillerose jij ook?

Ja is goed ! Waar kan je dan de eerste 4 weken downloaden?

Ik doe ook mee…

Die staan nog niet online. Op de 26e komt week een er op te staan, ik geloof via haar facebook. Maar dat staat in het artikel waar ik naar gelinkt heb op de beginpost (:

gezellig!

Ik wil ook wel mee doen! Ben alleen nog niet zo thuis op haar blog…

Kan ik je ergens mee helpen/uitleggen? Ik ben er namelijk al wel best thuis ^^

Upje ! Misschien zijn er meer mensen die mee willen doen??

Wat is precies de bedoeling? Sporten + gezond eten begrijp ik wel, maar wat houdt het gezond eten in? In de zin van ‘clean’ of via een schema die zij gemaakt heeft etc. ? Het sport schema heeft zij ook gemaakt? Hihi, sorry voor de vele vragen. Je mag me anders ook noten :wink:

Blogilates (de naam van haar blog) draait allemaal om gezond leven. Cassey stimuleert je om goed te eten en, als je iedere maand haar kalender volgt waarop precies staat wat je die dag moet doen, sport je zes keer in de week. Je ziet écht resultaat; ik heb zo veel meer spieren gekregen. En, al zeg ik het zelf, ik zie er beter uit dan eerst. Blogilates zelf draait het meeste om sporten
Het voedselplan draait daarintegen meer om het eten. Het plan is opgedeelt in drie fases, iedere maand een. Maand een is vooral om te leren wat je per dag nu het beste kan eten en wat niet. In de volgende fase ga je daar nog dieper op in en in de laatste fase leer je om dit ritme vast te houden. Dit plan heeft ze samen gestelt met weighttraining.com.
Snap je het nu beter?

Ja, ik snap het beter. Bedankt voor je uitleg! Mijn doel is ook echt om strakker te worden en daarbij misschien 1 á 2 kilo af te vallen. Het wordt waarschijnlijk wel lastiger in de december maand… Ik eet trouwens over het algemeen al erg gezond, maar hier kan ik misschien weer wat nieuwe dingen leren. Ik doe mee!

Ik ben ongeveer 4 kilo afgevallen. Daarbij moet je wel bedenken dat ik ontzettend veel spieren heb ontwikkeld en dus veel strakker ben. Soms, als ik mijn benen bekijk denk ik echt: wauw, ze zijn gewoon bijna dun hahah xp qua gewicht ben ik dus niet heel veel lichter geworden, maar wel veel slanker door de spieren :’)
En ik vond het juist stimulerend voor komende maand zodat ik niet weer al die kilos erbij eet ^^

Up´je

Ik wil ook wel meedoen, maar ik woon bij een gastfamilie (ben Au pair), dus gaat een beetje lastig worden aangezien hun al mijn eten kopen… :S

klinkt leuk, ik doe mee! Ik eet ook al wel redelijk gezond (zonder e-nummers en veel groenten enzo) maar omdat ik samen met mijn moeder de enigen zijn thuis die zo eten en er nog wel koekjes en dat soort dingen in huis zijn vind ik het erg lastig. Misschien kan dit me wat meer motivatie geven :slightly_smiling_face:

hmm, en kun je het er met hun over hebben? Dat jij, bijvoorbeeld, drie keer in de week kiest wat er gegeten wordt? Ik weet niet of koken ook bij jouw taken hoort? Want dan kun bijvoorbeeld lekker, maar ook gezond eten koken (: