12 random vragen

1 Als je een dier zou zijn, welke zou zijn en waarom?
2 Als je een bedrijf op zou richten, wat voor bedrijf zou zijn?
3 Als je een ding aan jezelf zou mogen veranderen, wat zou je dan kiezen?
4 als je een ding aan de wereld zou mogen veranderen, welke zou zijn?
5 Als je advies zou moet geven aan een baby, wat zou zijn?
6 Wat zou je doen als je vriendin zegt dat ze verliefd op jou is?
7 Wat zou je doen als een van je vrienden, je vertelt dat hij homo is?
8 Wat zou je doen als iemand voor jou ogen, voor de trein probeert te springen?
9 Wat zou je doen als iemand jou dwingt je iemand te vermoorden?
10 Wat zou je doen als een vreemde jou een knuffel geeft?
11 Wat zou je doen als je 1 miljoen wint?
12 Als je in wet mocht invoeren, welke wet zou zijn?

2 van de 12 vragen vind ik niet zo leuk.

weg

“leuke” vragen vind ik het niet echt maar goed. Er zijn al zoveel vragenlijsten op gs, dus slotje denk ik?

ik ben benieuwd wat de niet leuke vragen waren

1 Als je een dier zou zijn, welke zou zijn en waarom? Een kat! dan zou ik de hele dag anderen kunnen irriteren met mijn gemiauw.
2 Als je een bedrijf op zou richten, wat voor bedrijf zou zijn? Een bedrijf in speelgoed. Dan wil ik het wel zelf ontwerpen natuurlijk :slightly_smiling_face:
3 Als je een ding aan jezelf zou mogen veranderen, wat zou je dan kiezen? Dan zou ik vleugels willen.
4 als je een ding aan de wereld zou mogen veranderen, welke zou zijn?
5 Als je advies zou moet geven aan een baby, wat zou zijn? Trek je niet te veel aan van wat anderen van je vinden. Je kan niet door iedereen aardig gevonden worden.
6 Wat zou je doen als je vriendin zegt dat ze verliefd op jou is? Haar op een niet-kwetsende manier proberen duidelijk te maken dat het niet wederzijds is.
7 Wat zou je doen als een van je vrienden, je vertelt dat hij homo is? zeggen dat ik het cool vind dat hij dat durft te zeggen.
8 Wat zou je doen als iemand voor jou ogen, voor de trein probeert te springen? Tegenhouden (als dat lukt tenminste, ben niet zo sterk :stuck_out_tongue:)
9 Wat zou je doen als iemand jou dwingt je iemand te vermoorden? Mezelf vermoorden.
10 Wat zou je doen als een vreemde jou een knuffel geeft? Het accepteren.
11 Wat zou je doen als je 1 miljoen wint? op wereldreis gaan.
12 Als je in wet mocht invoeren, welke wet zou zijn? In Amerika: dat Kinder-verrassingseieren weer zijn toegestaan.
[/quote]

De vragen over moord en zelfmoord lijkt me.