12 dagen te vroeg ongesteld

Heei,
Gister werd ik opeens ongesteld terwijl ik pas over ongeveer 12 dagen ongesteld had moeten worden! Is dit normaal?

Nee.

Ligt eraan,
Ben je pas net ongesteld? Want dan is het nog onregelmatig.

Ongeveer 1,5 jaar

Heb ik ook wel eens gehad. Je bent nog niet erg lang ongesteld dus het kan zeker voorkomen dat het wat onregelmatig is. Niks om je zorgen over te maken.

Okee gelukkig!

Volgens mij ben je zwanger…

Na 1,5 jaar hoef je nog niet regelmatig te zijn, ik was na 2 jaar nog steeds aan het klungelen met die regelmatigheid dus no problem (:

Ja dat is normaal.

Is heel normaal ja, vooral als je nog niet zo lang ongesteld bent.

Nee volgens mij ben je niet zwanger. Ik ben 18 en al ruim 5 jaar ongesteld en bij mij was het alles behalve regelmatig vroeger (ik slik nu de pil dus zit er regelmaat in). Ik verschilde van 28 tot zelfs een x 76 dagen. Het kan, ik denk niet dat het een probleem is. Ik ben meerdere keren naar de huisarts geweest en ze zei dat het kon (zeker in het begin, 1e twee jaar).
Onregelmatig ongesteld zijn kan ook door stress of veel sporten of weinig eten etc.
Ben je normaal wel regelmatig?

Als het een keer gebeurt maakt het niet uit, het is alleen vervelend. Het kan ontregelt zijn door stress, maar soms ook wel door de temperatuur schommelingen. Geen zorgen over maken, als je echt heel onregelmatig blijft: ga dan aan de pil.

hoe hou je dat bij