12 asperines en handjevol slaappillen!!

ze zei spa…
ik heb werkelijk geen idee wat voor soort dat is

Ik zou alsnog contact opnemen met haar ouders.

Melatonine is niet erg als je er veel neemt.

nou wil ze aandacht ofzo,
als ze wel een overdosis zou willen nemen, dan had ze het toch ook niet ana jou verteld!!

altijd die reacties -,-’
het kan toch ook een keer echt zijn!
en dan zeggen ze; aandacht tekort
beter zekere voor t onzekere toch!

Aspirines maakt niets uit, slaappillen zijn daarentegen heel gevaarlijk.

Het lijkt mij dat ze gewoon aandacht wil, maar misschien is het wel serieus… dus als ik jou was zou ik haar ouders of anders de dokter proberen te bellen.

Paracetamol en aspirine is wel degelijk iets anders. Verder heb je gelijk.

Maar zoals ik al zei: slaappillen zijn wel erg gevaarlijk.

weet je zeker dat ze heeft overgegeven ?
zou toch tegen haar ouders zeggen en in de gaten houden.

met meer als 5 slaappillen kun je soms in coma raken…

112…

Klinkt niet zo goed.

Inderdaad, het kan wel… maar je mag er maximaal 6 tot 8 per 24 uur dus als je er 12 van neemt en je bent gewoon normaal gezond dan valt dat wel mee.

@TS:

Zelfs als je het uitspuugt kunnen er nog voldoende stoffen overblijven. Dat ligt er maar net aan hoe snel je lichaam die stoffen heeft opgenomen.

Kun je haar ouders bellen? (Als het echt is help je haar daar mee, en als het nep is ook… want als je met zoiets ergs aandacht zoekt is er sowieso wel iets aan de hand…)

Het kan toch ook echt zijn maar dan voor de aandacht…

zij is echt geen persoon dat steeds om andacht vraagt hoor…

Dan moet je dus echt haar ouders bellen.
Want ook al heeft ze gespuugd, wie zegt dat ze dat echt heeft gedaan? Of dat er geen stoffen zijn achter gebleven? Of dat ze het niet volgende week weer doet?

Echt, doe haar een plezier en bel haar ouders…

wees er alsjeblieft snel bij, ik had dit bij een vriendin van mij en die is nu dus dood.
en dat wil je niet echt niet

ja dat wel, maar waarom zou je dat anders innemen en dan vertellen dan hoe je zoiets wel voor je hoor :sleeping: Maar ik vind het wel heel goed dat zij zo bezorgt is !! alleen vind die vriendin een beetje raar

JEZUS MAN. BEL GEWOON HAAR OUDERS. DIT IS TOCH NIET EEN RISICO DAT JE WILT LOPEN? ALS HET WEL MISGAAT WIL JE DAT OP JE GEWETEN HEBBEN?

&Sowieso ze heeft hulp nodig, niet alleen medisch.

Dat weet ik :slightly_smiling_face:
Ik heb het zelf ook op recept.