12 asperines en handjevol slaappillen!!

ik hoor net van mn vriendin dat ze 12 asperines en een handjevol slaappillen heeft ingenomen…
ik vroeg me af of dit misschien een overdosis is??
kan het kwaat??? of is het echt heel erg dat ze dr maag moet laten leegpompen???

Meteen naar het ziekenhuis gaan. Bel d’r ouders of zo en vertel dat ze jou dit heeft verteld.

Heftig! Sterkte.
-Ik heb verder geen idee, maar het klinkt absoluut niet goed! Sowieso slaappillen alleen al…

Het ligt eraan wat voor slaappillen, die zijn niet goed en asperines ook niet bepaald.
Ze gaat vast niet dood ofzo

Ik weet niet wat voor slaappillen het zijn? Als het melatonine is kan het geen kwaad. (zeker drogist melatonine niet, die dosis is minder dan op recept)
Over de asperines, kijk even op een doosje asperines hoeveel je er max in mag nemen op 1 moment en hoeveel max per dag.

Als je het niet zeker weet vraag je het ook even aan je moeder (:

het lijkt me niet gezond nee
ik zou het toch aan haar ouders vertellen, meteen!

Nu naar het ziekenhuis.
Je weet niet of ze eraan sterft, maar je kan ook letsel daaraan overhouden volgens mij. Bij de ambulance weten ze wel of je moet leegpompen. Gewoon nu 112 bellen. Sterkte!

Om te overlijden aan een overdosis aspirine (ik neem aan paracetamol?) mag je aardig doorslikken. Helemaal fit zal je inderdaad niet blijven van 12, maar dodelijk is het niet.

Tuurlijk is het een overdosis, niemand neemt zomaar ineens zoveel pillen in.
Ik zou als ik jou was haar ouders inlichten en zij zullen dan de dokter moeten bellen. Je weet nooit hoe zoiets uitpakt, al zal 12 asprine niet veel kwaad kunnen doen.

DIt misschien?

Hoe komen mensen tegenwoordig aan slaappillen he. Ik lees het zo vaak -.- iedereen neemt het maar alsof het snoepjes zijn.

Asperine is niet hetzelfde als een paracetamol. Asperine is zwaarder volgens mij en ook helemaal niet goed voor je.

Dus 12 van die dingen kan nooit goed zijn en dan ook nog slaappillen. Bel haar ouders!

12 asprientjes is echt niet goed hoor. bel alsjeblieft haar ouders, of vertel het die van jou…

ik heb dr overgehaald om dr vinger in dr keel te steken…
het is er nu uit

ze zei de hele tijd van: ja het gaat goed hoor en ik voel me nu rustig…
ik werd echt bang

kan wel gevaarlijk zijn, waarom heeft ze dat gedaan… hoofdpijn zelfmoord??

ruzie met dr moeder… en nu zegt ze dat niemand meer van dr houd

Ik ken iemand die door een overdosis paracetamollen meer dan een week in het ziekenhuis heeft moeten liggen.

Ligt eraan wat voor slaappillen, maar melatonine kun je bij zo`n beetje alle drogisten kopen.

-

Asperines kunnen bloedverdunnend werken. Dus laat staan 12 asperines!