11 september ...

9/11 Inside Job. Kijk deze film. http://video.google.com/v…cid=-1590675314105139271#

Ik had trouwens op internet gelezen dat de Joden ook verdacht worden. Ze hadden een onderzoek gedaan en het bleek dat geen een jood op die dag aan het werken was in de WTC. Er is ook een documentaire over gemaakt.

hmm… oke, heb je link van die docu?

Nope, las op internet dat ie bestond. Ik zoek wel even (:

De documentaire heet: Protocols of Zion.
‘Na 11 september 2001 deden verschillende geruchten de ronde over een complot. Een van de complotten was dat de Joden erachter zaten: 4.000 joodse Amerikanen zouden niet op 11 september op hun werk in het World Trade Center zijn gekomen. Ze zouden vantevoren gewaarschuwd zijn. Waar komt deze complottheorie vandaan? Documentaire Marc Levin zoomt voor een antwoord op deze vraag in op de zogenaamde Protocols of Zion. Een vermeend oud Joods geschrift van het einde van de 19e eeuw, waarin Joodse leiders regels zouden hebben opgesteld om de wereld te domineren.’
Bron: http://www.geencommentaar…_zaten_de_joden_achter_11

http://www.nycmovieguru.com/moviepics/protocols.jpg

Ik was 7 bijna 8 en had geen idee wat de Twintowers waren…

Ik sta er wel bij stil, maar ga het niet echt herdenken ofzo.

toen was ik 8 ofzo… en net thuis van school mijn vader was het nieuws aant kijken en ik keek net toevallig mee, wat ik eigenlijk nooit deed… en toen zag ik het live.

whahaha , oke ik zal hem binnekort wel gaan krijken. Maar echt he die joden krijgen bijna overal de schuld van. Het volk met de meeste pech: JODEN. XD

sorry, maar bedankt voor die film ding.

ik kan me niks van die dag herrineren
alleen dat de juf een dag later een paar minuten stilte in de klas wilde om het te herdenken en dat ik fucking haast had en ben weggegaan xD ach… ik was 6

Dat geloof je toch zelf niet?

Alles kan, ik geloof zelf niet dat het al qaida was.

Sommige mensen zeggen dat het mensen van Bush waren, omdat hij een rede moest hebben om een oorlog te beginnen voor de olie ofzo.

toch is t wel heel toevallig als alle joodse mensen op dat moment niet daar waren

ik zat naar de televisie te kijken met mijn ouders, snapte er alleen nog niet veel van. Dacht dat het oorlog was.
x

er zijn al de hele week docu’s op tv, heb er gister een gekeken en eerder op discovery. echt indrukwekkend enzo…

maar wat ik 8 jaar geleden deed weet ik echt niet, ik was toen net 7 :'D
waarschijnlijk snapte ik het niet echt.

waarom altijd die joden? het zijn gewoon terroristen geweest.

jah maar waarom zeggen jullie waarom altijd de joden?
het zijn niet de joden die de schuld krijgen?
Volgens mij leidden de islamieten er meer onder qua beschuldigen dan joden.

ik weet ook niet allemaal hoe het zit met 9/11 misschien dat we het ooit zullen weten is allemaal politieke shit…

Ugh. Dit ga ik gewoon negeren.

ik heb geen idee hoe ik me voelde xD morgen is wel de dag dat mn vriend en ik 10 maanden verkering hebben… :stuck_out_tongue_winking_eye: <3

Ik was iets van 5/6 en ik wist niet eens echt wat er was gebeurt.

Ik denk er eigenlijk alleen aan in september, voor de rest ben ik er niet zo mee bezig. Maar ik sta er wel bij stil.

Ik weet het écht niet meer. Ik weet ook niet meer hoe ik dat nieuws ontving ofzo. Ik weet alleen nog dat we een dag (of een paar dagen) later één minuut stilte hielden in de klas. Dat was in het 2de leerjaar. (Dus groep 4 of 5 ?)