11 september ...

morgen is het weer elf september
dan al weer 8 jaar geleden dat het gebeurde
waar was jij op dat moment ? en hoe reageerde je?

Op 11 september 2001, troffen drie vliegtuigen strategische doelen in New York en Washington. Een vierde stortte neer in Pennsylvania. De wereld was geschokt en betuigde zijn medeleven met de slachtoffers en zijn afschuw over deze terreurdaad.
bij deze terreurdaad kwamen 2973 mensen om het leven

http://www.miami-vice.nl/images/wtc_second_impact_lg.jpg

ehh geen idee wat ik 8 jaar terug deed. ik weet wel dat er niks anders op tv was en ik aardig geschockt was

weet alleen dat 't op de verjaardag van m’n nicht was en dat we daar dus waren

ik weet alleen nog dat ik na 3 dagen een en al WTC op t nieuws zoiets had van ja nu weet ik et wel.
maar toen was ik 10 dus zag ik de ernst er nog niet zo van in.
nu wel en nu vin k het wel erg dat het gebeurd is.
maar er zijn geen mensen omgekomen die ik ken dus verder heb ik niet zoveel met die dag wat herinneren betreft enzo.

Toen dat gebeurde raakte het me gewoon niet, ik snapte het gewoon niet, kreeg wel alles mee, maar gewoon ‘nee’
Vorig jaar vond ik het kei erg en heb ik er me ook in verdiept, blabla, keiveel films/documentaries gekeken
en dit jaar heb ik er niet eens meer over nagedacht.

Uhhh… toen was ik 6jaar. Dus heb geen idee, ik dacht dat ik het toen wel op tv had gezien, direct daarna ofzo.

nog wat filmpjes

filmpje 1
filmpje 2

Inderdaad, bij mij hetzelfde.
Ik weet nog wel dat ik bij schoenmaker was :’)

er is een mooie documantaire gemaakt ik zag hem moest echt huilen

hier begint die en dan klikt je gewoon telkens op volgende

Klik

ik kan me nog herinneren dat mijn papa toen in de VS was en hij moest net die dag richting New York reizen. ik ben nog nooit zo bang geweest dat hij in het vliegtuig zat. hij had alleen een late vlucht en dat wist ik niet, maargoed toen was ik 8 ofzo, dus ik schrok me dood

Ik ook, maar ik heb er dan weer niets over opgezocht. Wel zo nu en dan een documentaire gezien.

Ik weet nog dat ik in het ReuzenRad zat op de kermis :slightly_smiling_face: Toen hoorde mijn moeder dat en zijn we naar huis gegaan, komt er toevallig nog een film over 11/09 op tv?

ik weet er niet zoveel meer van, ik was toen 6. maar ik heb gisteren die documentaire gezien, en toen vond ik het wel heel eng om te zien, al die mensen die uit het gebouw sprongen… ik moest echt mijn best doen om niet te gaan huilen

Jah vanavond op rtl 7
maar pas om 22.30 tot 01:00
En 11 september op rtl 4 vanaf half 9 en zal ook nog wel meer zijn op tv van die dingen morgen

Morgen is een meisje uit mn klas jarig! :3

toen zat ik op de bassischool en de volgende dag (12september=mijn verjaardag) mochten we in de kring nergens anders overpraten terwijl ikzograag wilde vertellen wat ik voor me verjaardag had gekregen :frowning_face: verder weet ik niets meer haha

Ik was toen geloof ik 6 ofzo. En ik zette de tv aan en toen was dat derop. Ik vond het toen wel erg maar snapte het toch niet helemaal.

Mijn ouders gaan morgen vliegen.

Ik was toen 6, maar ik weet het nog zó goed!
We waren toen met z’n allen thuis en mijn oom was op bezoek. Toen gingen m’n oom en vader het nieuws kijken en opeens zagen we de WTC in brand. We zaten daar met ze allen :astonished:

Ik was 8 jaar.
Mijn zusje had toen zwemles, en ik zat met mijn moeder in de kantine van het zwembad. Toen zagen we de beelden van de twin towers.
Ik kan me er alleen niet meer goed herrineren wat ik toen dacht enzo.