11.11 PM

Ik heb echt iedere avond dat ik om 22.22 op de klok kijk. En dit keer startte ook nog eens het nummer 11.11 PM van The all-american rejects om precies 22.22.
Verder kijk ik ook heel vaak om precies 10.10 ofzo op de klok, of om 12.34
Hebben jullie dat ook? x’)

ik heb juist vaak dat ik precies om 14.00 uur kijk, of 0:00 ofzo da’s ook best scary :smirk:

Haha ja ik ook vaak 22:22 en ik vind het altijd leuk om te zien hoe op teletekst de klok van 23:59:59 naar 00:00:00 verspringt. Maar dat is niet echt toevallig, dat is eerder raar :stuck_out_tongue:

Aaaah yes, een lotgenoot, ik heb dat ook altijd haha

En ik kan helemaal geërgerd raken als ik bijvoorbeeld 22:23 zie:P

Jaaaaaaa. En ik kijk nu op m’n wekker en er staat 22.44 op!

ik kan me vaag herinneren dat hier al een topic over was

ja dat heb ik ook altijd! en dan vooral 11.11 en 16.16

ik had ook al zo’n déja vu-gevoel, ja ;d

ik en mijn zusje gingen vroeger toen we klein waren altijd slapen om 22:22, omdat het dan lijkt alsof er ZZ:ZZ staat :’)

-

/

Dat zei iemand dus ook al op twitter. 22:22 op pc kijke.

Jah altijd als ik op mn mobiel kijk zie ik zo’n dubbel getal… nu net ook weer 10.10 :S

Ik heb het ook, dankzij m’n vriend… Hij ziet het overal, op de km-teller, op de klok, bij liedjes, telefoongesprekken, nummerborden, echt overal… heel scary :crazy_face:

Jaa dat had ik heel vaak en me zus had me wijsgemaakt dat dat betekend dat iemand aan je denkt.

klopt

er is een film die heet 11:11 !

Dat heb ik ook altijd! 11.11 zie ik niet zo vaak, omdat ik dan vaak op school zit en geen digitale klok bij de hand heb,
maar 's avond op m’n wekker zie ik heel vaak precies 22.22, of 22.21 ofzo en dan ga ik er op wachten! ja ik ben raar
En als ik kijk om 22.23, kan ik ook echt gefrustreerd raken xD
Getallen als 12.34 ofzo zijn ook leuk, maar 11.11 en 22.22 vind ik toch het leukst =D

Haha, ik kijk altijd als het 12.34 is! ^^

Hier ook een lotgenoot…
Ik heb het altijd, best wel eng als je er zo over nadenkt…