11/11/11 11:11

ik ben dan in londen, dus zal er niet zo aan denken ;p

dan lig ik denk nog in me bedje.
Maar s’avonds naar KRABBEGAT:partyman:

+1

nauw ik red dat niet om precies dan te wensen vergeet ik toch wel

k snap m niet :blush:

ONEE FUCK, ik dacht dat het in de avond was. Ik ben op dat moment een toets aan het maken.

dan mn spaans so goed ngaat

Ik hoop dat ik dan nog slaap, maar ik vrees van niet. Dus dan heb ik waarschijnlijk biologie en ik ga ik dit met opzet meedelen omdat ik die leraar niet mag en we dan gaan discusiëren :’)

Of ik ben nog bij de dokter/onderweg.

Hahaha natuurlijk!

Maar ik ga denk ik wel iets wensen, dat doe ik ook altijd als ik een vallende ster zie, gewoon voor de lol. Maar ik zit dan helaas op school, dus ik hoop dat ik het merk…

dan is een vriend van e jarig :Z

Ik weet niet of ik er aan ga denken, maar als ik het zie ga ik dezelfde wens doen die ik altijd doe bij 11:11, 22:22 of 00:00. Ik wens altijd hetzelfde haha, en het is nog steeds niet uitgekomen. Maar ik blijf wensen doorgaan :’)

dan vier ik als alles goed is alvast wat carnaval
(l)(L)(L)

Dat ga ik vergeten.

uhm dan lig ik misschien nog in mijn bed :grinning: geen school dan namelijk :grinning:

ga ik niet vertellen want dan komt het niet uit (A)

ik wens dat ik dan nog heerlijk slaap :angel:

warme chocolade melk en een hete kachel.
Waarom? Omdat mijn duikclub gek is op flauwe dingen, wij gaan dus op 11/11/11 om 11:11 PM met 11 duikers duiken, of we komen dan juist uit het water. En met dit weer is het zó koud dat ik denk ik ook maar 11 minuten ga duiken… want daarna heb ik minimaal 11 uur nodig om weer warm te worden?

Dan wordt de prins bekend gemaakt van carnaval! En ik heb zo’n vermoedde wie het dit jaar is! haha.

Ik vind het eerlijk gezegd best bijzonder om dat mee te maken, heb het ook groot in m’n agenda staan om het niet te vergeten. Ik bedoel er is nooit zo’n datum geweest en die zal ook nooit meer komen…

Wat ik ga wensen?..
Niks