10feet

Ik vind het echt een heel leuk merk!
Maar mijn vraag is: Waar kun je het kopen?

Ik weet het dus écht niet, sorry =S maar het lijkt me wel een super cool merk. Zouden ze geen webshop hebben ofzo?

bij (wo)men@work wel denk ik…

hmmm, Amsterdam misschien?

Men @ work en bij de Chill out (bijenkorf)

RamBam in Eindhoven maar die wordt nu verbouwd… Ik weet niet zeker of MAW het heeft… Meestal is het te vinden met de wat kleinere winkels die geen keten zijn (dus geen MAW, BIjenkorf enzo) die wat duurdere merken verkopen.

in de echt duurdere winkels

Image in Utrecht volgensmij :stuck_out_tongue: Als ik de reclame die op een bus stond moet geloven :slightly_smiling_face:

Volgensmij verkopen ze het niet bij de Men@Work hoor (weet niet zeker). Maar inderdaad: Chill out (Bijenkorf).
En in Nijmegen ook bij de Tempel.

Men @ work =)

Het is moooooooooooooooi! Ik wil het hebben!

vraag ik me ook af
heb één keer een 10feet broek gekocht bij THNX en dat is mn lievelingsbroek (en ik kan je vertellen ik heb heel veel jeans!)

nou heb ik op dit moment geen nieuwe jeans nodig maar voor als ik weer nodig had, wil ik het ook wel graag weten!

Hier kan je het kopen bij De blue company en de grizzly jeans en de men at work

I love it!
Je kunt het inderdaad bij de man@work kopen! En bij jou in de buurt in boetiquejes zullen ze het ook wel hebben neem ik aan?..

in amsterdam heb je een speciale 10 feet winkel.
dit onderwerp stond ook echt niet op bladzijde 1715 van actieve onderwerpen

Kev & Ivy

vroeger hing het echt overal. maar nu je het zegt heb ik het al heel lang nergens meer gezien!

donna kelly

bij de jeans centre heb je bij ons ook 10feet ^^

Jup, steeds meer!