101 woorden verhaal.

Misschien bestaat dit al, maar heb ik er overheen gekeken.

Misschien heb je er al eens van gehoord. Een 101 woorden verhaal.

Wat is de bedoeling?

De bedoeling is om een klein verhaaltje te maken in 101 woorden. Als je een beetje creatief bent lukt dat wel!
Het leek me een leuke toevoeging aan het forum. En het is weer eens wat anders.
Iedereen mag wat leuks posten (:

Voorbeeld:
De laatste zucht adem die uit haar lichaam komt, raakt mijn ijskoude gezicht. Mijn handen strelen haar gezicht. De tranen die uit mijn ogen rollen, vallen op de handen van het levenloze lichaam, het lichaam wat ooit het mooiste meisje was. Haar haar knoopte ze altijd in een staartje, maar wanneer het los was betoverde ze me. Waarom had ik haar niet eerder verteld over de gevoelens die ik had. Mijn lippen raakte de hare aan. Ze waren koud en gevoelloos. Langzaam stond ik op en liep weg. Ik draaide me nog een paar keer om. Nu was het te laat.

Veel plezier !

super leuk idee!

Aaahw, dat is zo mooi!

mooi stukje, (is het trouwens zo dat ook andere een klein stukje van 101 woorden kunnen posten of doe jij dat alleen?)

Nee iedereen haha. !

De warme zon scheen over mijn bruin gekleurde huid. Ik deed mijn ogen dicht. Genietend van het moment. Toen wist ik nog niet wat me te wachten stond. Toen was het leven veel gemakkelijker dan het nu is. Nu zit ik in de gevangenis. Geen zonlicht, geen geluid en geen gezelschap. Ik had me nog nooit zo alleen gevoeld. Het ergste is dat ik onschuldig ben. Ik heb niks verkeerd gedaan, maar niemand geloofd me. Niemand, zelfs mijn familie niet. Ik was gewoon op het verkeerde moment op de verkeerde plek. Maar dit is nu gebeurd, ik kan er niks meer aan doen… ik moet er mee leren leven.

Sorry ik ben hier niet zo goed in…

@Pretty liar
Vind het leuk hoor. En schrijven moet je leren. haha.
Ben wel benieuwd hoe ze dan in de gevangenis kon belanden !

ondanks dat je zegt dat je er niet goed in bent vind ik het toch een mooi stukje hoor

Leuk idee! Mag ik het ook proberen?

@myxomethosis dankje haha, en ja dat is denk het leukste van deze kleine verhaaltjes, je kunt zelf een verhaal erbij bedenken.

Iedereen mag het proberen :slightly_smiling_face:

Zonnestralen vielen als lichtgevende strepen op het groene gras. De geuren en geluiden van de opkomende lente drongen mijn neus binnen. Ik zette mijzelf op mijn tenen en draaide me om. Mijn ogen ontmoetten die van hem, zijn ogen die liefde uitstraalden. De schittering in het knal blauw van zijn irissen. Ik huiverde toen hij hand langs mijn delicate zachte huid gleed maar het was een fijne huivering en ik genoot er van. Hij boog zich naar mij toe en zijn lippen maakten kennis met die van mij. De elektrische liefdes vonken sprongen over op het moment dat hij mijn lippen opende.

Dit is echt meeh, maar ik vind het moeilijk om kort te schrijven I guess

Haha ja klopt. Maar het geeft ook ontzettend veel inspiratie.

Haar woorden bleven in mijn hoofd hangen. Je bent een mislukkeling, een rot kind. Haar woorden kwamen aan als kogels. Elke kogel die mij raakte was er één om mezelf te haten. Misschien was ik wel een rot kind. Ze haatte me, dat wist ik zeker. Toen ik klein was hield ik zoveel van haar. Haar woorden bleven maar komen. Het werd zwart voor mijn ogen en ik wist niet meer wat ik deed. Mijn handen gleden naar het keukenlaatje waar de messen lagen. Mijn hand pakte het handvat van het mes vast en stak haar. “Vaarwel Mama,” zei ik gevoelloos.

I managed it :slightly_smiling_face: het is niet heel goed ofzo, maar het was wel leuk om te doen.

Geen woord was teveel gezegd. Deze drie woorden zeiden alles. Drie, een volmaakt getal. Alles wat ik voel op dit moment, alles wat ik jaren heb gevoeld voor je. Je weet waarschijnlijk wel waarom. Ik heb ze nog nooit eerder gezegd, tegen niemand. Jij bent de enige. Voel je maar speciaal. Dat ben je ook. Nooit heb ik zoveel emoties gevoeld door één persoon. Gevoelloos met veel gevoel, kil met veel hartstocht, zoet met een bittere nasmaak, grappig, maar sarcastisch, knap, maar ook ongelofelijk lelijk. Jij bent het allemaal. Drie woorden, waarvan geen enkele meer weggelaten kon worden. Ik haat je.

heeel mooi gedaan!

Aahhw, dat is zo zielig…

leuk idee!

wow heftig!

Desondanks dat mijn ogen waren gesloten, druppelden er tranen naar beneden langs mijn wangen. Mijn ijskoude waren om de brief heen gekruld en het zilver van de ring reflecteerde in mijn ogen. Een vliesje van tranen was over mijn ogen gespannen en ze lieten zo nu en dan een traan los. Mijn ogen konden zich niet los rukken van de letters die samen woorden vormden. ‘Ik houd van je. Je bent de enige voor me.’ Stuk voor stuk vieze leugens. Met tranen in mijn ogen scheurde ik de brief doormidden. Een brief vol leugens. Leugens die over zijn telkens lippen rolden.

Waauw