1001 manieren om van een levend wezen af te komen

Oké dit is misschien een beetje grof maar oke het is grappig.

Na aanleiding van het gesprek over een aantal mogelijkheden hoe je van een baby afkomt in het topic over de door de wc gespoelde baby (ik hoop dat het weer helemaal goed komt met het kindje) leek dit topic me wel leuk :’) wat een gestoorde humor heb ik toch

anyway
wees creatief en misschien komen we dan wel aan 1001 manieren om van een levend wezen af te komen.

(met levend wezen bedoel ik mens dus niet over puppy’s of kittens of andere dieren praten)

Note: het wezen hoeft niet levend te eindigen

1. In een tapijtje rollen en versturen naar Verweggistan
  1. Op een random trein zetten

Omg ily

1. Barbecue hem

Dit doet me weer denken aan dat kind dat een cactus wou verdelgen omdat ze hem lelijk vond maar hij niet weg mocht van haar moeder :’)

1. Verkoop 'm op Marktplaats

-

1. Vraag Hannibal of je bij hem mag eten en zeg dat je je eigen ingrediënten meeneemt.
  1. En natuurlijk het door de wc spoelen waar we het al over hadden, die moet ook meegeteld worden.

:'D

Hahaha fantastisch idee! ik ga veel lol hebben om dit topic :grinning_face_with_smiling_eyes:

1. neem hem mee naar de noordpool en laat hem daar achter
  1. ) sluit hem op in een leeuwenhok
  1. Bind het op de rug van een of ander wild beest dat je daarna in het wild los laat.
  1. zoveel ballonnen als je nodig heb aan het wezen vastbinden en gedag zwaaien terwijl het wezen op reis gaat

11)Mee laten gaan op missie naar mars

1. stuur het wezen naar een andere dimensie en zorg vervolgens dat je deze persoon nog maar 2 minuten kan spreken en daarna voor de rest van je leven niet meer.

Liv, your Whovian is showing.

1. Maak het wijs dat het kan vliegen en laat het dan van een hoog gebouw afspringen.
  1. Erop gaan zitten

Space, your Sherlockian is showing.

1. Stop het in de eerste 5 minuten van Supernatural, het is gegarandeerd dood.
  1. hak in stukjes en voer aan meeuwen…