€1000 tegoed gekregen

Ik heb 3 jaar geleden een motor ongeluk gehad met m’n vader, en er is al die tijd nog een rechtszaak over geweest. Vandaag kregen we ineens een mailtje dat er nu uit was gekomen dat ik €1000 te goed krijg. Vanwege psychische schade en dat soort dingen😂 . Dus nu heb ik 1000 euro, ik wil sowieso meer dan de helft sparen. Maar wat kan ik met de rest doen? Ik wil niet alles direct uitgeven.

ik zou gewoon heel veel shoppen in de zomer met de helft van het geld :stuck_out_tongue:

Deel sparen en een deel aan wanda geven

dan geef ik liever alles aan wanda😝

Ik zou alles sparen.

Als je niet weet wat je ermee moet zou ik het op je spaarrekening zetten

Ik zou het grootste deel op je spaarrekening zetten, zeker als je niet weet wat je er mee moet.

^ Dat, en het is geld waar wel een heftig verhaal achter zit. Om dat geld nu leuk en fijn uit te geven aan van alles en nog wat, zou ik niet chill vinden. Dan kun je het beter opsparen en later bedenken wat je ervoor wilt doen.

ik zou er een vakantie van boeken.

of nee, ik zou er mn krediet mee aflossen

SPAREN! Anders ga je jezelf denk ik haten over een paar jaar wanneer je moet lenen voor je opleiding omdat je niet genoeg geld hebt.

nouja dan kom je er niet met €1000 :’)

Dit ja. Lijkt me niet slim om bijvoorbeeld €500 in één keer uit te geven aan shoppen. Je zou er ook bijvoorbeeld een vakantie van kunnen boeken, maar ik zou het sowieso niet aan materiële dingen uitgeven.

Ik zou het inderdaad ook gewoon op een spaarrekening zetten.
Desnoods pak je 100 en koop je daar nu even wat leuke spulletjes van.
Er komt echt nog wel een moment waar je de rest van dat geld goed kunt gebruiken. Zou er momenteel een moord voor doen (’: Dan ben ik zeker van mijn schoolboeken volgend jaar.

Ik zou ook alles sparen of op je lopende rekening (heet dat zo?) zetten. Als je niet weet wat je ermee moet doen, kan je het beter uitgeven als je wél weet wat je ermee moet doen.

Nee oke, helaas niet, was het maar zo’n feest! Maar dan heb je die 1000 alvast.

Ik zou het sparen en niet uitgeven om het uitgeven. Misschien bedenk je je over een tijdje wel dat je een nieuwe telefoon wilt ofzo (ik zeg maar wat) en dan heb je dat geld over voor iets wat je dan wil!