1000 sms'jes hyves mobile .

kun je die 1000 sms’jes die in elke bundel zit ook gebruiken om mee te sms’en naar mensen die geen hyves mobile hebben? en ik bedoel hier mee niet die 1000 smsje/min die je wel kunt versturen naar hyves mobile gebruikers x vaag ik weet t haha.

op de website staat:

Minuten of sms’jes naar Hyves Mobile vrienden: 1000
Sms’jes naar NL nummers: 1000
En nl nummers zijn alle mensen.

www.hyvesmobile.nl kun je zelf kiezen .

lol hyves mobile

HYVES MOBILE? bestaat dat? xd

vast omdat hyves nu zo slecht gaat. ;p
ik heb blyk. krijg je per maand ook 1000 gratis smsjes naar iedereen en 1000 gratis belminuten naaar anderen die ok blyk hebben.

hmmm, het klinkt op zich wel heel aantrekkelijk!

mag je er ook een mobiel bij uitzoeken?

blyk is echt zoo handig, idd 1000 gratis belminuten blyk to blyk per maand en 1000 gratis smsjes naar iedereen. en voor 3 maanden is het 10 euro, yay, loveit :slightly_smiling_face:

en die 10 euro heb je dan nog over ook!
dus per jaar heb je 40 euro beltegoed voor 40 euro, maandelijks 1000 gratis smsjes en maandelijks 1000 gratis blyk naar blyk minuten :slightly_smiling_face:

Dat wou ik eerst ook nemen, totdat mijn vader de algemene voorwaarden liet zien. Als je je telefoon niet aanlaat staan en niet beschikbaar bent voor hun reclame word het abbonoment automatisch afgesloten en kan je weer tien euro opwaarderen. En aangezien mijn mobiel elke avond dood is kan ik dat beter niet nemen

Ik wil ook graag blyk maar heb nu nog een abbo tot ong februari… maar hoe werkt Blyk precies dan en hoe vraag je het aan? want ik snap meestal dus echt niks van dat soort dingen. xD
je moet een simlock vrije mobiel hebben, en dan een simkaart aanvragen ofzo…
kan iemand helpen? :blush:

volgens mij maakt dat niks uit hoor. ik heb ook heel vaak mijn mobiel wel eens uit staan, ik krijg dan gewoon die berichten wat lateer of niet.

je hebt een simlock vrije mobiel nodig, of een vodafone (blyk zit onder vodafone zoiets) dan kun je via de site van blyk eens sim aanvragen, kwestie van sim in telefoons toppen dingen instaleren voor mms en sms. en dan nog wat. dan moet je nog opwaarderen. dan heb je voor 3 maanden 10 euro btg + 1000 gratis smsjes naar iedereen + 1000 gratis belminuten naar mensen die ook blyk hebben.

oke, dat moet lukken denk ik… eerst maar eens van dat abbo af :wink:
bedankt! :slightly_smiling_face: