1000 dagen!

Haii meiden!
Ik ga met mijn schatje over een aantal dagen, 1000 dagen precies met hem :ok_woman:

Ik zou hem met iets leuks willen verassen simpel maar toch leuk. Iets met 1000.
1000 rozen ofzo maar weet niet zo of hij dat leuk vind vind ik meer iets voor een jongen aan een meisje geven!
Heeft iemand van jullie leuke ideeen :grinning:

Bedankt alvast!
:couplekiss_man_woman:

1000 Rozen is veel geld he, en die gaan dood, helaasch.

1000 koekjes bakken :wink: Succes haha!

Ehmm een reisje naar iets wat 1000 km van nederland vandaan ligt? :stuck_out_tongue:

Ik weet het niet zo goed, 1000 is een groot getal.

1000 van die snoephartjes geven in een grote pot met 1000 redenen waarom je van hem houdt (woeh dat zijn er veel… haha ach het is maar een idee). succes!

jeetje, dat je dat bijhoud! ik hou het bij in maanden, maargoed!
ik zou inderdaad zoals FRENCH zegt iets van 1000 snoephartjes in een grote pot doen…

Ik heb geen goede ideeën, die hartjessnoepjes vind ik dan ook wel leuk haha - maar ik vind 't wel super gaaf dat je 1000 dagen bij je vriendje bent. :grinning:

Haha ja ik hou t normaal ook niet bij. Maar had zo’n site waar je dat kon kijken hoelang je getrouwt was en dus ook hoelang je een relatie hebt vandaar :grinning:

maar ja dat van french vind ik wel een leuk idee :grinning: Met 1000 redenen hahah dat doe ik niet maar denk gewoon een pot met 1000 snoephartjes…
Bedankt iemand nog andere ideeen?

ik zal ook die 1000 snoephartjes doen :slightly_smiling_face:
bel even van te voren naar de snoepwinkel waar je heen gaat op, of ze 1000 snoephartjes hebben of als ze dat voor je willen bestellen :stuck_out_tongue:

die snoephartjes zijn idd een goed idee! en die snoepjes dat in zo’n hartjes trommel doen ofzo

ik heb er geen verstand van haha:P

je kunt ook snoephartjes laten bestellen met een eigen bedachte tekst of woord iets erop ofzo :stuck_out_tongue: kun je er ook 1000 doen, en is het nét iets specialer ^^

Hem 1000 kusjes geven ? Maar dan ben je wel even bezig en dikke kans dat hij het niet zo heel erg fijn meer vindt na 25 kusjes gehad te hebben…
Nee, dat idee van de snoeppot met de 1000 hartjes is toch beter.

Jisj, waar kun je dat die snoepjes eigen tekst op doen dan?

Ken je het merk: Sheepworld (vooral verkrijgbaar in Duitsland, maar ook in Nederland hoor)
In ieder geval: Daar hebben ze : 1000 kisses…dingen…
Dus een kussentje met daarop: 1000 kisses
en een zeepje, een boekje, een pakje tissues, een mok enz.