100 redenen waarom ik van hem houd.

Hey hey!
Goed, ik heb een vraagje. Aankomend weekend is mijn vriend jarig, en ik ben bezig met een potje met 100 redenen waarom ik van hem houd. Ik zit nu rond de 65, en ben totaal inspiratieloos. Ben ten einde raad, heb er al een week niks aan gedaan nu. Ik wil het liefst alles wel zelf bedenken, dus dit topic is puur en alleen voor inspiratie! Brand los!
Marisa

Tja… Het is moeilijk want ik ken je vriend niet echt.
Lief, aardig, romantisch, grappige of leuke dingen die jullie samen hebben meegemaakt kun je dr ook in zetten?

ik = jij dus.

Ik hou van jou omdat…

Jij me altijd naar huis brengt als het al donker is.
Jij mij elke avond voor het slapen gaan nog even appt/smst
Het jou niet uitmaakt of ik nou wel of geen make-up draag
jij mij ook vertelt dat je van me houdt
Jij het liefste vriendje bent dat ik me maar wensen kan
ik me bij jou veilig voel

Yep daar zat ik ook aan te denken maar ik ben het gewoon helemaal kwijt… :stuck_out_tongue:

Thanks!

Leuk idee trouwens… maar ik zou er 25 of 30 doen ofzo… dan blijft het overzichtelijk en gaat ie ze ook echt allemaal lezen. En dan kunnen ze allemaal op hem van toepassing zijn… ik denk dat als je er nu 65 hebt… er heel veel algemene dingen bijzitten (ook leuk hoor, maar standaard)… en je moet er nog 35… dat worden dan denk ik beetje onzin-redenen (zovan… ik moest er nog 35…) Helemaal niet lullig bedoeld hoor… maar ik wou ook ooit zoiets doen (nooit aan toe gekomen haha) maar toen kwam ik er al wel achter dat ik 100 nooit zou halen en ook niet meer leuk zou zijn om te lezen.

Omdat je een lief zacht puddingbroodje ben :grinning: -zulke dingen deed ik toen ik 100 redenen deed over waarom hij geweldig is :stuck_out_tongue:-

zijn genoeg sites met dit onderwerp, misschien staat daar inspiratie tussen;

http://www.inspiration4everyone.com/chris_sandy/sandy_pages/100_reasons_why_i_love_you.html

http://www.listafterlist.com/tabid/57/listid/11417/Life++Love/100+Reasons+Why+I+Love+You.aspx

etc etc etc

Ik zat volgens mij uiteindelijk net over de 100 (had ze niet in een potje). Ik heb toen gewoon ook echt situaties beschreven dat hij zei:dat je dat nog allemaal weet!!

Zo iets van: ik hou van je omdat toen we gingen schaatsen je me waarschuwde dat de chocomelk heet was

(deze is nu verzonnen:P, maar je snapt wat ik bedoel)

Haha :stuck_out_tongue:
ik hou van je omdat… hm je zorgzaam bent
me overreind helpt als ik val op mn schaatsen :stuck_out_tongue:
hm… oke succes als me iets in me opkomt zet ik het er wel neer

Ik vind het echt compleet belachelijk om dat als kado te geven als je zelf niet eens 100 redenen kunt bedenken, no offense.

Wauw leuk idee! Mijn vriend is ook dit weekend jarig haha ;p

Ik heb mijn vriend dit gegeven. Als je gaat zitten en zegt: ‘Zo, nu ga ik er eens honderd opschrijven’ kom je niet op leuke dingen nee, dan wordt het ‘ik vind je haar leuk’ ‘ik vind je ogen leuk’ ‘ik vind je lichaam leuk’. Maar ik heb er echt iets van een maand over gedaan, elk momentje dat we beleefden of waar ik weer aan terugdacht opgeschreven, en dus heb je op elk briefje hele originele, grappige en schattige dingen in plaats van cliché (als je het anderen laat verzinnen). Ik had er echt 100 en mijn vriendje vond ze allemaal geweldig, hij heeft ze verspreid over een paar maanden allemaal opengemaakt.

Wat voor leuke momenten heb je samen meegemaakt?
daar kan je ook over beginnen

Goed zit rond de 80 na het brainstormen over momenten die we hebben meegemaakt, maar pff, zo veel wat ik niet meer precies weet na 2 jaar samen zijn nu, bedankt voor alle tips etc!

Goed idee! thanks!
En heb er inderdaad een aantal dingen tussenuit gehaald, en denk dat ik er gewoon een getal van ga maken, gewoon door bedenken tot ik niet kan, eigenlijk maakt het helemaal niet uit hoeveel het er moeten zijn. Ik dacht alleen dat 100 een mooi getal zou zijn. Iets anders is eigenlijk veel leuker.

Even ter informatie trouwens, voor degenen die zeiden dat het belachelijk was zoiets te maken als je toch niet in je eentje aan de 100 komt, ik vroeg niet om standaard dingen, meer om inspiratieonderwerpen ed. Sorry voor de onduidelijkheid.

schrijf grappen op van hem die jou echt hebben laten lachen.