Hey ik heb een vraagje dus 8 oktober ben ik 1 jaar samen met mijn vriendje
En ik ga 100 redenen of meer bedenken waarom ik van hel hou , maar ik heb al wat gezocht op het internet en ik zie dat sommige dat in een pot doen en sommige in een pak spel kaarten zo met harten ruiten koeken en schoppen en binden die dan samen wat vinden jullie persoonlijk leuker want ik twijfel echt ik vind de pot wel leuk maar dan ben ik niet zeker dat hij ze wel allemaal zou lezen en bij het boekje wel
Hoi leuk idee! Ik heb ook ooit een pot gemaakt met 100 redenen waarom ik van hem hou. Dat op strookjes geschreven en daar lucky stars van gevouwen en in de pot gegooid. Alleen… hij was te lui om ze allemaal open te maken.
Daar ben ik ook bang voor want ik steek daar veel tijd in en als dat dan niet gelezen word is dat wel spijtig
Omg als iemand dat voor mij zou maken zou ik ze echt direct allemaal gaan lezen, dat is toch super schattig
Maar het kaarten idee vind ik wel leuk, geef hem gewoon een pakje kaarten en dan denkt ie: huh wat moet ik hier nou mee en dan maakt die het open tadaaaah.
Leuk idee! Mr idd in t potje leest mn vriend ze vast niet allemaal lezen dus moet ook ff wat anders verzinnen.
Ik heb hetzelfde gemaakt, op spelkaarten. In plaats van ze aan elkaar te maken had ik alle kaarten in een leuk doosje gedaan, hij heeft ze allemaal gelezen en leest ze nog steeds af en toe .
Een schatkist maken is ook leuk om te doen!
Of bijv in een soort agenda, dat hij er elke dag 1 kan lezen.
Zit nog te twijfelen of ik n schatkistje zal maken met de 100 redenen erin of een klein plakboekje incl. fotos enzo.
Vind t allebij heel leuk…
Dit vind ik een heel leuk idee. Ik zou graag zoiets maken voor mijn vriend, alleen hij is normaal niet zo van dit soort dingen. Zal ik het doen of niet?
Hij is btw bijna 21, niet zo heeeeeel romantisch (af en toe wel), niet zo heel klef en we zijn al bijna 3 jaar samen.
Cumcummer: gewoon doen!
Mijn vriend is 27, en vind het miss ook niet leuk maar ik wil hem zo laten zien hoevwel ik om hem geef en hij heeft een moeilijke tijd achter de rug dus tis ook n beetje als oppepper en ik hoop dat hij zich er beter door voelt als hij leest hoe ik over hem denk.
Danku voor allemaal te reageren ik heb er echt wat aan en ik denk toch dat ik de spel kaarten ga doen danku !!!
Ik had een soort glazen pot met kurk (van de action, met een metalen hartje eraan) en 125 hartjes geknipt van rood papier, daar die redenen opgeschreven en de hartjes dichtgevouwen
Ik heb het laatst ook gemaakt, ik had een spel kaarten gebruikt en daar een stukje gekleurd papier op geplakt en daarop de reden geschreven waarom ik van hem hou, wel in het engels want op een een of andere manier vind ik dat wat romantischer klinken. Daarna heb ik er een touwtje door heen gedaan zodat het een mini-boekje werd. Hij krijgt het over een paar dagen als we 100 dagen samen zijn!
OOOH wat leuk!
Ik heb volgende week dinsdag 3 jaar en ik wil dat ook.
Alleen wat schrijf je dan zoal op eigenlijk? Ik hou wel enorm van hem hoor, maar kan echt geen 100 redenen bedenken hahah.
Precies het zelfde hier. Mijn vriend is ook 21, niet romantisch en niet klef. Dus zoiets vind hij denk ik wel heel lief, alleen heeft hij dan zoiets van ehhh dankje… maar wat moet ik ermee? Dus ik ga niet zoveel moeite doen voor iets waar hij niet echt zo van is. Dan verzin ik liever iets anders, maar het is wel een heel lief idee!
Klinkt best leuk jaa ! Misschien ga ik dat ook doen hehe
Haha inderdaad.
Ik heb dit ook al eens gemaakt voor hem, maar dan wel 365 redens (dus voor elke dag 1 door heel het jaar). Ik heb het ook volgeplakt met foto’s van ons en stickers! Hij was er heel blij mee en leest ze nu nog altijd
@xDEMONx gewoon dingen die je leuk aan hem vindt, of dingen die je samen al meegemaakt hebt! kijk eens rond op internet, je vindt er een heleboel!
Zijn er niet ook leuke ideeën voor vriendjes bij wie zoiets totaal niet past? Want ik wil vast wat leuks gaan bedenken voor als wij 1 jaar hebben (nog 1,5 maand )