100 redenen waar ik van je hou?

Hallo, ik wilde een leuk cadeautje voor mijn vriend geven… nou was ik hier ook ong 2 maanden geleden en toen was er een sticky-topic : cadeau’s voor hem. alleen nu kan ik de topic niet meer vinden… iig zocht ik de 100 redenen waarom ik van je hou, die zaten ook in dat topic. zou diegene die redenen willen plaatsen hier…
Bedankt!

gebruik de zoekmachine.

volgens mij zat die in de topic van plakboek voor vriend… zoek het even op ofzo… x succes

omdat ik lief ben?:’)

neeeeeeh, ik heb de dinges niet gelezen:’)

Ik heb ff op google & girlscene gezocht:
You complete me.
You give the word Perfect a new meaning
I can be myself when I am with you
You bring out the best in me.
Just a sight of you lifts my up spirits.
You have taught me what it is to love and be loved.
I can be clumsy and foolish when I am with you, yet know that your love for me will never diminish.
Your smile is enough to make a dull day seem bright as sun.
Being in your arms makes me feel like I can never be lost again.
Ever since you have come into my life, I yearn to come back home and see your lovely smile.
Your innocence makes me forget all shady things of this world.
I love the way you get angry whenever I am late; yet wait for me for as long as it takes.
You have given meaning to my existence.
I love the way your face glows whenever I gift you something.
You are the only one who can make me smile even in my deepest sorrows.
I respect the faith you have in me and love you for it.
I love the calm look on your face when you are sleeping.
I love waking up in the morning and finding you by my side.
I get lost in the depth of your mysterious eyes.
I can fight against the world because I know you will be by my side always.
k hou van hem omdat hij elke dag opnieuw laat merken hoe gek hij op me is
Ik hou van hem omdat, hij elke keer ervoor kan zorgen dat ik steeds opnieuw verliefd op hem wordt! :grinning:

1. Ik hou van je omdat ik naast jou nog twee andere vriendjes mag hebben (Ben&Jerry)
  2. Ik hou van je omdat je chocola voor me meebrengt uit je vakantieplekken
  3. Ik hou van je omdat je van me houd
  4. Ik hou van je omdat je ook in het donker nog knap bent
  5. Ik hou van je omdat we een eigen liefdesboot hebben (opblaasboot in zwembad)
  6. Ik hou van je omdat je me aan het lachen maakt als ik boos of verdrietig ben
  7. Ik hou van je omdat je mijn prins op de schildpad bent (hij heeft een schildpad ipv een wit paard)
  8. Ik hou van je omdat je mij soms beter kent dan ikzelf
  9. Ik hou van je omdat je elfjesoren hebt
  10. Ik hou van je omdat we op huwelijksreis gaan naar de malediven
  • Hij is de eerste persoon die ik ontmoet heb die niet vol van zichzelf is en openstaat voor anderen.
  • Hij luisterd
  • Hij is iemand die me niet laat vallen maar er zal zijn
  • Bij hem ben ik puur gelukkig en dat effect heeft verder niemand op me
  • Hij wil sterven voor me als het moet
  • Zijn woorden maken indruk, en daarom geef ik veel om hem
  • Zijn binnenkant is echt prachtig, ik ken niemand die mooier is aan de binnenkant
  • Ik voel een soort aantrekkingskracht voor hem waardoor ik vanzelf verliefd op hem werd en houden van erbij hoord.
  1. Omdat hij echt heel erg lief is
  2. Omdat hij voor me klaar staat (hij heeft me veel steun gegeven toen mn oma overleed!)
  3. Omdat ik altijd lol met hem heb
  4. Omdat ik hem vertrouw
  5. Omdat hij humor heeft en lekker gek kan doen
  6. Omdat we veel gemeen hebben
  7. Omdat ik niet zonder hem kan
  8. Omdat ik me zo beschermd voel bij hem
  9. Omdat hij de allermooiste is
  10. Omdat we voor altijd samen blijven

de titel van het topic klopt al niet 100 redenen waar ik van je hou?
moet zijn:100 redenen waarom ik van je hou?

Lol, die titel klopt indd niet.

hahaha deze zijn van mij. ik heb een pot gemaakt met 280 briefjes toen we 2 jaar hadden. de laatste pakte hij op zijn verjaardag.
maar weetje. je moet ze zelf verzinnen, soms kunnen je vriendinnen of zijn vrienden je helpen. maar je moet geen dingen over schrijven van andere. als je zegt omdat je me meeneemt naar de maladiven en je heb het daar nooit over gehad komt dat niet aan. je moet dingen van JEZELF en HEM samen erin doen. snapjeeeee :slightly_smiling_face:

succes ermee

Ik vond het wel een leuk idee, ik ga binnekort het hele huis (mijn vriend komt dan 2 weken hier wonen) vol plakken met post-its! Als je eenmaal bezig bent is het niet moeilijk, ik ben nu bij 53, terwijl ik er nog niet veel tijd aan hebt besteed!

HIHI dat heb ik een ook keer voor mijn vriend gedaan. je moet het inderdaad gewoon zelf verzinnen, gaat sneller dan je denkt!!!
Dingen die je smane hebt meegemaakt, of wat je graag nog eens met hem zou willen doen enzo…
succes in ieder geval

Nog een tip: google reasons why i love you

Ik heb dr 52.

en dan zijn ze toch niet echt persoonlijk?

ik heb dr nu 131, maar ik wil er meeeeeeeeer.
heeft iemand trouwens dat forum al gevonden? want of ik ben blind of ik zoek fout want ik kan t écht niet vinden…