100 lieve woorden

Wat moet je met zo’n lijst?

precies dit ja.

Ik kots.

Ik vind dit ook een beetje over de top :’)
Daarnaast staan er veel woorden dubbel in, en woorden die niet eens kloppen; ikmisje (is geen woord?), believe (is dat een koosnaanpje tegenwoordig??), bijvoorbeeld.
Daarnaast is ie niet eeuwig weg, maar gewoon even op vakantie.
Ik denk dat zelfs mijn vriend waar ik dik 5 jaar mee samen ben iets van “wtfff” zou hebben als ik 'm dit zou geven… Laat staan iemand waar je niet eens mee samen bent.

En als ik je andere topics lees wordt ie denk ik eerder gillend gek van je dan dat ie je leuk begint te vinden. No offence, maar je gedraagt je best wel stalkerig.

Wow waarom doe je dit :flushed:

Maare k weet nog wel een woord : foefje

Je komt echt over als een wanhopige stalker. Als je het net zo goed deed op school als je voor de jongens gaat dan kon je naar de universiteit.

Leer wat strenger voor jezelf te zijn en ga niet meteen voor elke jongen die je ziet op je knieen, daar houden ze echt niet van.

Jongens, TS bedoelt dit vast goed en wil graag iets liefs doen voor haar vriend. Moeten mensen dit dan meteen gaan afkraken in plaats van gewoon aan te geven hoe zij dit beter kan doen of op een vriendelijke manier kan zeggen dat ze dit beter kan laten?

Ik heb haar andere topics niet, dus of het tevergeefs is en of ze zichzelf er alleen maar mee te kakken zet weet ik niet. Met het idee is op zich gewoon niets mis, alleen de uitvoering is wat minder.

Ik zou voor minder woorden gaan, doe er desnoods ‘maar’ 25, maar dan alleen woorden die echt iets voor jullie betekenen en niet zoals al eerder gezegd ‘schatje’ in 30 talen en zo ben je 30 woorden verder, dat is niet persoonlijk en zal voor hem dus ook niet speciaal zijn. Gebruik de woorden die je vaak tegen hem zegt en omschrijf hem gewoon in 25 woorden, dan is het best een leuk idee. (:

Dan zou ik eerst die andere topics maar eens lezen, haha.

bedreiging gehad van een meisje die hem kent en hem verwijderd.

tja…

Geen idee maar dit stond erin
What the kkr fack zoek jij bij yosri, je hebt geeneens fucking relatie met hem en beter blijf je uit ze buurt anders kan je klappe vange gek kkwijf kzie je vaak genoeg fietse in vaassen dus beter kk je ver op uit ze buurt
Kklelijke banaan met je uitgroei ga je haar verve’’

Sorry voor taal gebruik.

Jij was toch verliefd op een meisje ?

Very inappropriate.
Maar ja kon je verwachten

poppedijn
suikerbuikje
honingbijtje
mandarijntje
tortelduifje
varkenshaasje
boterbloempje
slagroomsoesje <3

:’)

wil je een foto zien… dan zie je het hij is perfect…
( Zijn profiel foto is heel er wazig dit is de beste foto die ik kon vinden(nog steeds wazig…) )

Edit mod: kan me niet voorstellen dat hij er blij mee is dat zijn foto hier geplaatst wordt, en aangezien we op GS net een regel daarvoor hebben ingesteld (zie ‘Over Girlscene’), haal ik de link weg.

Hij doet me eerder denken aan een jonge crimineel dan een jonge Johnny Depp… Maar ach, ieder zijn smaak.

Nou, die hoort thuis in t “knapste jongen topic” Jolien!!!