100 jurkjes voor €9.95 op nelly.com

Heeft iemand al een leuk jurkje gezien? Ik heb tot nu toe 1 jurkje gezien, hou verder niet zo van strapless jurkjes. Weet iemand of er nog jurkjes bijgevuld worden? De actie loopt tot maandag…

Jonge ik dacht dat je 100 jurkjes kon kopen voor maar 10 euro…

Hahahahahaha wat denk je… :stuck_out_tongue:

De jurkjes worden niet meer “bijgevuld” voor die actie. Ze hebben 100 jurkjes die in de collectie stonden uitgekozen en die voor €10,- te verkopen. Je zult dus uit deze die er nu staan moeten kiezen (als je persé wilt kopen).

Ik ga NU kijken. Had er al iets over gelezen op een blog maar wist niet dat het een actie is.

Oh oké, het zijn niet eens 100 jurkjes maar ja jammerrr dan

Heb gelijk een jurkje besteld. Een zachtoranje strapless jurkje, leek me heel leuk voor naar t strand ofzo. Heb m wel een maat groter besteld aangezien er stond bij de recensies dat ie klein uit viel.

Wow, da’s wel echt goedkoop, het zijn vrijwel allemaal jurkjes die eerst zo’n 80 euro kostten. Wel jammer dat het allemaal echt van die feestjurkjes zijn, ik heb eigenlijk bijna nooit een gelegenheid om die te dragen.

zitten geen leuke jurkjes tussen voor mij, jammer

Ja, ik wil die ook halen, maar dan in het zwart… Heb normaal een XS/S, maar twijfel nu welke maat ik moet nemen…

Dankzij dit topic heb ik 3 nieuwe jurkjes! :upside_down_face:

Welke 3 jurkjes heb je besteld?

Jammer dat er al zoveel weg is. :frowning_face:

Kan je ze nog retourneten als je ze niet past?

Wauw bedankt, heb meteen een jurkje aangeschaft :grinning:

Hoe zoek je dat kan er geen een vinden :flushed:

Waar kun je die jurkjes dan vinden?

Als je nelly.com intypt staat het op de voorpagina.

Niet meer dus, dan is de actie misschien afgelopen omdat alle jurkjes op waren ?

Mmh, via hun site kan ik niet de directe link meer vinden naar alle jurkjes bij elkaar. Maar als je naar hun sale gaat en dan naar feestjurken van bv 10-40 euro, dan staan ze wel tussen de andere jurken in…

Je kan gewoon nog bij Sale → Party jurkjes en dan laagste prijs aankliken. Dan vind je er nog een stuk of 40! Ik zie nu net dat mijn jurkje al van de site is verdwenen, had waarschijnlijk dus de laatste! :upside_down_face: