10-vragen-vragenlijstje over beauty

1. Zonder welk beauty product kan je niet?
  2. Welk product raad je iedereen aan?
  3. Welk product raad je iedereen af?
  4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht?
  5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht?
  6. Welk beauty product wil je nog graag hebben?
  7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk?
  8. Wat is je favoriete make-up merk?
  9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand?
  10. Wat is je favoriete luchtje?
  1. Zonder welk beauty product kan je niet? Dagcrème
  2. Welk product raad je iedereen aan? Roze mascara van Essence
  3. Welk product raad je iedereen af? -
  4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht? Lastig. Ik denk een maybelline color tattoo.
  5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht? MAX - Action oogpotloodjes
  6. Welk beauty product wil je nog graag hebben? Mac Lipstick in Russian Red / Lady Danger en MSF in Soft and Gentle.
  7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk? Kruidvat eigen merk voor de gevoelige huid.
  8. Wat is je favoriete make-up merk? Catrice.
  9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand? 10 euro per maand.
  10. Wat is je favoriete luchtje? Daisy - Marc Jacobs

1: mascara
2: labello cherry (fruity shine)
3: de bb-crèmes van de action
4: mascara’s van maybelline (ik heb ze bijna allemaal geprobeerd maar ze worden met iets te duur)
5: eigenlijk alles van de action
6: Rimmel kate moss lipstick in 107
7: -
8: geen favoriet (:
9 ik denk 5 euro
10: eigenlijk ook van de action haha, “sexplosion”

1. Concealer
  2. Volum’ Express FalsiesBlack Drama
  3. L’oreal dagcremes.
  4. Mac Pro Longwear foundation
  5. Roze Essence mascara
  6. Rimmel Kate Moss lipstick 107 / Roze achtige MAC lipstick
  7. Nivea voor de droge en gevoelige huid
  8. MAC! :smiling_face_with_three_hearts:
  9. Dat verschilt per maand maar ik denk zo rond de €20/€25 euro
  10. Heat van Beyonce/Killer Queen van Katy Perry
  1. Zonder welk beauty product kan je niet? Mascara
  2. Welk product raad je iedereen aan? Liquid Liner van Catrice, die is zó goed ! En Rosegold blush van Sleek :smiling_face_with_three_hearts:
  4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht? Mag nagellak ook? Dan OPI nagellakjes & anders een oogpotlood van Make-Up Studio
  5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht? Zal wel iets van Essence geweest zijn haha
  6. Welk beauty product wil je nog graag hebben? Ik wil nieuwe foundationpoeder of een hele lichte foundationcrème
  7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk? the body shop
  8. Wat is je favoriete make-up merk? maybeline
  9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand? verschilt, maar ik probeer meestal mn mascara’s enzo te kopen als ze in de aanbieding zijn bij de Kruidvat
  10. Wat is je favoriete luchtje?een zomerse van esprit
  1. Zonder welk beauty product kan je niet? Mascara[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]2. Welk product raad je iedereen aan? Volgens mij werkt ieder product bij iedereen net iets anders. Ik raad iedereen aan om vooral veel verschillende merken uit te proberen, om erachter te komen wat bij je past.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]3. Welk product raad je iedereen af? Foundation, voor als je sproetjes hebt.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht? Uhm. Een foundation. Al ga ik altijd voor de wat goedkopere producten.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht? Iets van Essence of Catrice, waarschijnlijk.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]6. Welk beauty product wil je nog graag hebben? Een foundation met een hoog percentage pigment. Ik ben benieuwd hoe goed dit werkt… het is alleen ontzettend duur.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk? Ik hou niet echt vast aan een bepaald merk[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]8. Wat is je favoriete make-up merk? Iets goedkoops. Essence, Catrice, Gosh, etc.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand? Per jaar zo’n 20 euro, schat ik. Ik moet alles toch echt eerst opmaken.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]10. Wat is je favoriete luchtje? Esprit, Life
    eyeliner/oogpotlood
    bbcream
    -
    ik koop nooit echt dure make-up, ik denk foundations van sephora
    nagellak van essence
    wenkbrauwverf
    nivea, hema
    sephora, essence
    25 euro per maand, maar verschilt vaak.
    givenchy play!
    Mascara, zonder ben ik echt een lijk!
    Maybelline BB cream dream fresh! Deze bb cream is heel natuurlijk en niet duur! Geen extreme dekking.
    De Waatbox als beautybox te bestellen…
    YSL lipstick
    Ik zou het zo gauw niet weten… een nagellak tape om mee te stripen voor 0,80 cent denk ik.
    NARS ALBATROSS
    Collistar
    Sleek
    50
    Calvin Klein Euphoria
  1. Zonder welk beauty product kan je niet? Mascara[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]2. Welk product raad je iedereen aan? liquid eyeliner van essence, bijna net zo goed als de dure eyeliners.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]3. Welk product raad je iedereen af? Goedkope mascara, die droogt zo snel uit.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht? Ik denk maybelline mascara voor 15 euro.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht? Nagellak in de aanbieding voor 50 cent.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]6. Welk beauty product wil je nog graag hebben? De nieuwe babylips collectie die in Amerika uit is.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk? Pfff, geen idee.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]8. Wat is je favoriete make-up merk? Verschillende, maar ik denk toch maybelline.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand? weinig, gemiddeld denk ik 7 euro.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]10. Wat is je favoriete luchtje?

Mascara!
2. Welk product raad je iedereen aan?[/font]
YSL lipstick, blijft erg mooi en lang zitten! Helaas niet goedkoop, maar wel waar voor je geld!
Foundation van Maybeline
Rouge van Chanel
Nagellakje voor 50 cent!
Lippenstift van Chanel
De body- & handlotions van Victoria’s Secret
MAC
50 euro per 3 maanden
Guerlain La Petite Robe Noir, erg lekker en blijft lang hangen!

1. Zonder welk beauty product kan je niet? Mascara[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]2. Welk product raad je iedereen aan? dagcrème skin perfection l’Oreal Paris[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]3. Welk product raad je iedereen af? te donkere faun dan je huid is[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht? denk mascara van 18 euro…[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht? maskertjes bij de action haha[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]6. Welk beauty product wil je nog graag hebben? Dior rouge[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk? l’Oreal Paris[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]8. Wat is je favoriete make-up merk? Maxfactor[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand? 20 euro[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]10. Wat is je favoriete luchtje? Jean paul gaultier
  1. Zonder welk beauty product kan je niet? MAC Omega als wenkbrauwpoeder
  2. Welk product raad je iedereen aan? The Rocket mascara van Maybeline
  3. Welk product raad je iedereen af? Catrice allround concealer pallete, veel zijn er enthousiast over maar ik vind het echt flutspul.
  4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht? Urban Decay Naked palletes
  5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht? MUA blushes
  6. Welk beauty product wil je nog graag hebben? Urban Decay Deslick en Benefit’s Porefessional
  7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk? Heb ik helaas nog niet gevonden.
  8. Wat is je favoriete make-up merk? Urban Decay
  9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand? Ongeveer 30 euro
  10. Wat is je favoriete luchtje? Flowerbomb van Viktor & Rolf

1. Zonder welk beauty product kan je niet? Poeder en concealer
2. Welk product raad je iedereen aan? Rimmel Stay Matte poeder
3. Welk product raad je iedereen af? Hele goedkope mascara’s
4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht? Geen idee, maar niet heel duur
5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht? ?? Iets van Essence sowieso
6. Welk beauty product wil je nog graag hebben? Een betere foundation
7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk? Gewoon van de Kruidvat
8. Wat is je favoriete make-up merk? Rimmel en Maybelline
9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand? Hangt er vanaf, koop niet elke maand make-up
10. Wat is je favoriete luchtje? Bruno Banani, het lichtroze flesje!

luminious silk foundation van Giorgio Armami.
    Slakkencreme.
    uhm geenidee.
  4. Wat is het duurste make-up product dat je ooit hebt gekocht?
    Teracotta blush van Guerlaine 54 euro.
    0,50 euro lipgloss!
    Iets dat je makeup de hele dag laat zitten!
    Verschillend.
    Giorgio Armani, Nars, MAC
    Het ligt eraan wat ik nodig heb… De eene keer meer dan dan de andere
  10. Wat is je favoriete luchtje? Lady Million, Guess
  1. Zonder welk beauty product kan je niet? Highliter
  2. Welk product raad je iedereen aan? Body shop lipbutter mango/perzik (oranje potje)
  3. Welk product raad je iedereen af? uhm kan zo even niks bedenken…
  4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht? ik heb eigenlijk geen idee.
  5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht? bij de extion iets denk ik.
  6. Welk beauty product wil je nog graag hebben? een Tangle teezer.
  7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk? Nivea
  8. Wat is je favoriete make-up merk? essence / catrice
  9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand? 52 euro ofzo? niet heel veel
  10. Wat is je favoriete luchtje? Beyonce pulse

:kissing:

1. Zonder welk beauty product kan je niet? mascara![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]2. Welk product raad je iedereen aan? mac concealers en de verzorgingsproducten van formula 10.0.6[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]3. Welk product raad je iedereen af? concealers van hema, vind t maar niks.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]4. Wat is het duurste make-up product wat je ooit hebt gekocht? een mac concealer voor rond de 25 euro, maar ben er wel heel erg blij mee![color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]5. Wat is het goedkoopste make-up product dat je ooit hebt gekocht? zal vast een lipgloss geweest zijn vroeger.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]6. Welk beauty product wil je nog graag hebben? benefit’s they’re real mascara.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]7. Wat is je favoriete verzorgingsmerk? formula 10.0.6[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]8. Wat is je favoriete make-up merk? maybelline, mac[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]9. Hoeveel geld geef je uit aan beauty producten per maand? niet veel meer de laatste tijd, het verschilt ook per maand.[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue]10. Wat is je favoriete luchtje? beyoncé heat rush/midnight heat.
    Dagcrème
    Maybellline Volum’ Express Falsies Mascara
    Etos Kohl Pencil
    30,- voor een oogschaduw palette
    1,60,- voor essence oogpotlood
    The Balm Mary Lou Manizer
    Nivea
    Heb ik niet
    Verschilt, gemiddeld 10,- denk ik
    Lancome Hypnose