10 tips om populair te worden!

Populair worden: het klinkt misschien sneu als iemand vraagt hoe hij/zij populair kan worden, maar meer mensen leren kennen op een goede manier is nooit verkeerd! Dus voor degenen die dat willen:

1. Zorg dat jij gekend wordt. If you never say your name out loud to anyone they can never call you by it. Dus spreek eens iemand aan waar jij misschien tegenop kijkt, kom in contact met mensen via je vrienden…

2. Val op. Volg niet de meute maar gebruik soms bijvoorbeeld aparte accesoires/schoenen/kapsels zodat mensen jou sneller onthouden!

3. Lach veel. Zo lijk je spontaner en willen mensen jou kennen.

4. Zorg dat je er iedere dag verzorgd uitziet. Neem er de tijd ook voor: dus geen vet haar, vieze luchtjes of veel te lange nagels…

5. Kies eens iemand die jij bewondert: van een serie of film, of een populair meisje op school: Jij gaat dit persoon overtreffen!

6. Zorg dat mensen zich jou herinneren als een leuk persoon, door je in andere mensen te interesseren. Vergeet bijvoorbeeld geen verjaardagen. Klamp je niet vast aan 1 vriendin waar je dan achteraanloopt, maar zorg dat je oprecht kunt zeggen dat je veel mensen kent.

7. Praat, maak grapjes, en haal jezelf niet naar beneden. Dus niet klagen over die grote pukkel of je vetrolletje… Dan valt het alleen maar op, bovendien is het irritant!

8. Word niet arrogant, maar heb gewoon veel vertrouwen in jezelf. Het is handig om een bepaald doel voor ogen te houden: iemand die je bewondert, (kan dezelfde persoon zijn als tip 5). Laat van je horen, en neem regelmatig het initiatief, en laat vooral niet over je heen lopen!

9. Als jij zelf niet gelooft dat je gezellig, leuk en charmant kan zijn, gelooft niemand je. En als je je zo voelt, ga je je er ook naar gedragen!

10. Hoe zorg jij dat mensen jou missen als je er niet bent? Juist, door zelf gewoon ontzettend gezellig te zijn! Hier komen we weer terug bij het sociaal gedragen: praat gezellig met mensen. En zorg voor de sfeer: ga los op de dansvloer, lach… Maakt niet uit hoe duf een feestje is, als jij er bent wordt het echt gezellig. Zo word je bovendien sneller weer uitgenodigd!

Tot zover de tips, ik zeg het er n.a.v. de reacties nog even bij:

Dit topic heb ik gemaakt omdat ik heel veel meisjes hier heb horen zeggen dat ze graag wat populairder zouden willen zijn, en meer vrienden willen hebben. Ik wil helemaal niet zeggen dat iedereen nu op dit moment arrogant of bitchy moet worden, daar hou je geen vrienden mee over. Maar voor mensen die lang gepest zijn of die altijd een heel erg een muurbloempje zijn geweest, kan het heel lastig zijn om vrienden te maken en veel sociaal contact te hebben: terwijl sociaal contact juist veel zelfvertrouwen geeft!

Daarbij, toen ik dit topic maakte verwachtte ik wel van jullie, dat je alleen klikt als je die 10 tips wilt weten. Blijkbaar waren jullie allemaal toch wel heel erg nieuwsgierig, omdat jullie er op hebben geklikt :wink: Dus je kunt niet beweren dat je werkelijk niet wilde weten wat die tips dan waren.
Nogmaals, sommige mensen willen echt meer vriendinnen krijgen of op leuke feestjes uitgenodigd worden. Dit zijn misschien niet de beste tips die je kunt geven, maar een groot deel klopt wel, en het ís nu eenmaal niet makkelijk om 123 populairder te worden/meer contacten en vrienden te krijgen. Thanks!

oke…?
maar ik hoef niet zo nodig populair te worden x’D

Weetje mensen… JUST BE YOURSELF! People love you for that!

-

idd

Weet ik, maar dat zijn het niet :stuck_out_tongue:

En toch heb je geklikt…

1. Mensen vinden het vervelend als je je aan ze opdringt, ze hoeven je naam niet te weten, tenzij ze er naar vragen. en als je zomaar mensen gaat toevoegen op hyves, dan ben je wel heel zielig.

2. De halve wereld loopt in kleren die in de mode zijn, dus val je daar niet mee op. waarom zou je een vreemd kapsel nemen alleen om populair te worden?

3. daar kan ik nog wel inkomen, lachen is gezond!

4. dit betekent dus 1.5 uur eerder opstaan. natuurlijk je moet verzorgd zijn zegmaar, niet stinken enz. maar je mag best eens een badhairday hebben.

5. Waarom zou je dat willen? Zodat jij je beter kan voelen dan de rest.

6. mensen vinden je eng als ze alles van je weten, dan stalk je ze. liever 2 goede vrienden dan een heleboel neppe!

7. Je bent vervelend als je veel praat en stomme grapjes maakt. en bij echte vrienden kan je best eens klagen over jezelf.

8. Iedereen is gelijk, blijf dan ook zo denken. Je moet jezelf niet boven anderen stellen.

9. het is ongelofelijk grappig als een nerd zich als een barbie gedraagt, niet doen dus.

10. haha, dan sta jij als weirdo in je eentje te dansen op de dansvloer. droog.

oké, ik verveel me dus. maar je hoeft toch niet zo nodig populair te worden?

gewoon je pappie een limo laten voorrijden en alle populaire meiden van school op laten halen

ik wil ook emo zijn. mag ik ook emo zijn?

Ooooooooooh :grin:
Yes! Nu kan ik eindelijk populair worden!
Want mijn leven stelt niets voor als niet-popiopie!

AHUUUM.

[b][message=3124267,noline]createef schreef op 24 oktober 2008 @ 20:04[/message]:[/b] [...]

w@nNaB3 fH0 lIf3 j@ jIj JaWw d00sSs
h0NIETvJ
ik ben emo st

Ik kan alleen wannabe lezen maar de rest. :’]
En ik ben zelfs als emo geboren, dus houd je mond :’].

we moeten hier een emo clubje beginnen x’d

en waar is in godsnaaam het meeste reacties topic?:face_with_raised_eyebrow:?
weet je hoeveel ik daar gepost heb

Whaha xD.
En welke bedoel je.
Misschien ken ik hem niet eens maar ja x]

what the wie heeft mijn reacties verwijderd?XD

http://forum.girlscene.nl…_message/3124292#m3124292

naam is veranderd…

Whaha, hoe is dat in hemelsnaam gebeurd :|?

mods
denk ik XD
wat gemeen gnif

Haha, hebben ze haat dan xD.
Waarom alleen de jouwe?

er is een mod die me haat vast ook diegene die harry scheld scemo en kruidvat heeft vermoord :pensive:

Jij bent wemo, geen emo.
Alleen ik ben emo, want ik ben als emo geboren.