10 Redenen om wel/niet af te vallen!

[b]Als jullie allemaal tien redenen maken om af te vallen, en daarna tien (of vijf) redenen om het niet te doen. En ze dadelijk vergelijken, dan moet je eens bekijken welke redenen je het belangrijkste vind.

Mijn lijstje;

5 Redenen om af te vallen.

-Sommige mensen worden er zelfverzekerder door.
-Bij sommige mensen is het nodig.
-Bij sommige mensen is het mooi.
-Sommige mensen durven dan sneller in een Bikini.
-Als je het op een goede manier doet is het gezond.

5 redenen om niet af te vallen.

-Soms is het ongezond.
-Soms is het niet nodig.
-Soms word je er onzeker door.
-Soms lukt het niet en word je alleen maar down
-Vaak is eten gewoon lekker.

Nou ik wou eigenlijk 10 redenen bedenken maar bij het ‘wel af te willen vallen.’ kwam ik niet veder dan vijf. Dus jullie mogen kiezen![/b]

1 reden om niet aftevallen;
Het is teveel werk x)

doe nu maar mee ;p

Mijn enige rede om niet af te vallen is dat ik al dun ben xD

En eten is gewoon te lekker

Mijn reden om niet af te vallen is dat ik weinig spiermassa heb, en spieren wegen meer dan vet :’) Dus ik ben vet en bot, als ik af zou vallen is dat ongezond.

En als ik minder zou gaan eten zou mijn lichaam of in paniek raken en al het vet wat het kan vinden opslaan, of het zou er gewend aan raken en ik zou mijn hele leven te weinig moeten eten omdat ik anders bij iedere kilocalorie meer aankom (dat heeft mijn moeder dus).
Nee, ik ga niet minder eten. Ik zou wel meer kunnen sporten maar daar ben ik te lui voor xD

In Nederland is zó veel lekker eten, en om jezelf dan uit te hongeren om dun te zijn is onzin… ruil dan met een kindje uit Afrika die dolgraag wat fatsoenlijk eten wilt. :\
Ikzelf vind dun zijn zooo lelijk, wat al een reden is vind ik om niet af te vallen…

(/Niet dat ik dik ben, zelf ben ik altijd al enorm dun geweest, ver onder gemiddelde, maar dat was niet omdat ik het zelf niet wou… nu dankzij de puberteit zit ik goed in het gemiddelde… wil alleen nog wel wat dikker zijn zelfs. :stuck_out_tongue:)

Ik zou eerder zeggen dat het niet goed is om te dieëten. Afvallen heb ik over het algemeen geen problemen mee, mits het niet in extreme mate is (dus 40 kilo wegen bij 180 cm).
Dieëten daarentegen ben ik vooral tegen. Van de meeste dieëten kom je aan als je er mee stopt. Daarbij sporen veel dieëten je aan om een bepaald voedingsmiddel niet te eten, op dit moment voornamelijk koolhydraten.

Maar goed, niet echt redenen voor of tegen afvallen.