10 paracetamol..

Heii…

Een vriendin van mij (internetvriendin)
Heeft net 10 paracetamol geslikt, omdat ze zelfmoord wilt plegen,
ze heeft nu buikpijn en is opeens heel moe,
Wattefuck oet k doen?!
Omg k ben zo bang…

bel haar ouders?

Ik denk niet dat 10 paracetamol daar genoeg voor is, maar weet je waarom ze zelfmoord wilt plegen? Want ik denk dat ze dan echt hulp nodig heeft.

heb je geen nummer van haar of haar ouders of iets dergelijks?

Wat het gewone paracetamol? Want volgens mij is het dan niet dodelijk. En uhm, ik weet eigenlijk niet wat je kan doen? Blijf met haar praten zodat je weet wat er gebeurt en als je je echt zorgen maakt bel dan haar ouders en vertel ze wat je weet…

Nee die heb k niet, Dat nummer…
Fuckit

ze wil ook ellk moment alcohol gaan pakken, maar dan loopt t helemaal fout af…

bel de dokter/ haar ouders om te vragen wat je moet doen

Hoezo zegt je vriendin dat?
Dat gaat ze toch niet uitgebreid vertellen? “Ik pleeg nu zelfmoord en neem nu 10 paracetemol pillen in.”

Ik ken iemand die dat ook wilde doen, en had er 60 genomen. Ze leeft nog steeds, dus 10 zullen denk ik niet dodelijk zijn. Verder, blijf vooral met haar praten?

het internet is ook niet te vertrouwen, ik denk dat ze aandacht wil…

dan moet je zkr 112 bellen als ze dat doet

Ga naar haar toe.

Aansteller. Als ze het echt wilde zou ze het niet tot in detail aan jou vertellen.

blijf met haar praten en idd als er alcohol bijkomt, bel 112 ofzoiets

Door 10 paracetamollen ga je niet dood, als ze veel meer inneemt en dan niet behandeld wordt in het ziekenhuis, kan ze leverbeschadiging verwachten.

even tussedoor, weetje zeker dat t allemaal waar is? ik bedoel wrom zou ze t doen?

en tis trouwens 5u haar ouders zullen tog zeker zo wel van t werk trug komen niet?

ik weet niet of ik het moet geloven.
en dat is niet lullig naar jou toe!
maar ik bedoel; als ze echt zelfmoord wilt plegen, gaat ze dit niet lekker op msn of dergelijke lopen vertellen. Volgens mij wilt ze graag aandacht hebben.
en als ze het echt wilt, vraag om haar nummer en bel haar. dan kom je ook wat beter achter de waarheid,
ik zelf persoonlijk vind dit verhaal nogal duister klinken, en ongeloofwaardig

Dit en alcohol erbij is ook niet dodelijk lijkt mij

toen ze het je vertelde, zag je haar toen ook via webcam?
want anders kan dit gewoon aandacht trekken zijn!
maar als je zeker weet dat ze dit heeft gedaan, blijf dan in contact.
en als het uit de hand loopt haar ouders bellen/112.