10% KORTING ⋆ Nixci Jewelry ⋆ minimalistische sieraden ⋆ nieuw!

Hi meiden!

Onlangs ben ik mijn eigen winkeltje begonnen op Etsy, Nixci Jewelry. Hier verkoop ik minimalistische, simpele sieraden die je outfit echt helemaal afmaken en iedereen kan rocken! Fijn is ook dat alles betaalbaar is en de verzendkosten goedkoop zijn! Omdat al het begin een beetje onzeker is staat er nog niet veel online, maar ik hoop dat jullie toch even een kijkje nemen en eventueel vinden wat jullie zoeken.

Klik hier voor de shop link! Nixcy Jewelry door Nixci op Etsy
Oja, en: 10% korting met de code HAPPY2016 om het nieuwe jaar te vieren!

Liefs!

9,95

6,95

9,95

16,95

Je kan trouwens heel simpel via Etsy bestellen, maar als je liever gewoon mij een berichtje stuurt mag dat ook. Ik houd mijn berichtjes in de gaten!

Thanks voor de tip, ga ik doen :slightly_smiling_face:

You are my sunshine, my only sunshine! Nieuw!
9,95

Girls! Je krijgt nu 10% korting op je bestelling met de code HAPPY2016 ! :dancing_women:

Tja, hoe Primark haar prijzen zo laag houdt is ook mij een raadsel! Ik maak mensen graag bij door een handgeschreven kaartje bij de bestelling te doen o.i.d., met de Primark concurreren is niet één van mijn bedoelingen haha, volgens mij gaat dat nooit lukken!

Mooie sieraden! Beschouw dit maar als een upje! :slightly_smiling_face:

dankjewel! :slightly_smiling_face:

En Aliexpress :")
Daar komen de foto’s volgens Google ook vandaan, dus dat maakt dit topic sowieso niet oké voor GS, want je moet hier je eigen foto’s plaatsen.

Dit dus graag even doen anders moet ik je topic helaas sluiten!

Oh dat was me ontgaan! Ben niet met opzet tegen de regels in gegaan haha. Ik zal er zsm wat opzetten :slightly_smiling_face:

Is goed. Eigenlijk heb je daar nu nog twee uur voor aangezien we daar 24 uur voor geven, maar als je het vandaag kunt doen dan is dat goed! :slightly_smiling_face:

Maar als de foto’s van google zijn, zijn de sieraden niet handgemaakt en mag je het dus niet verkopen op Etsy, toch?

Ik zie nog steeds geen eigen foto’s en dat is tegen de regels, dus helaas moet ik hier nu toch een slotje op doen. Als je eigen foto’s hebt mag je het topic opnieuw openen.