10 jaar... wat vinden jullie?

Hee!
Ik en een hele leuke jongen vinden elkaar leuk, maar we schelen 10 jaar!
Wat vinden jullie? Kan dat. Ik ben bijna 17, hij 26…
Ik was gewoon benieuwd hoe jullie daar over denken!
Hij woont wel heel dicht bij me =)

Mijn vriend en ik schelen ook 10 jaar en wij zijn 4,5 jaar samen. Dus ja, het kan. Maar er zullen ook zat gevallen zijn waarbij het niet kan.

ik vind dat erg veel… maar dat zal wel aan mij liggen.
ik hoop dat jullie gelukkig worden en dat er geen problemen ontstaan
(waarschijnlijk wel want hij heeft een totaal ander leven)

Okee, wat leuk! =)
Maar hoe oud ben jij zelf?
En wat vonden jou ouders ervan??..
En loop je verder niet tegen problemen aan?
Of maken ze er opmerkingen over ofzo, dat hij loopt met een zoveel jonger meisje??..

Hmm…het is dat je bijna volwassen bent. Maar jij begint straks pas met studeren(neem ik aan) en hij is er al klaar mee.
Jullie zitten wel in een ietwat andere levensfase.

Gewoon voor gaan meid!
Leeftijd is slechts een getal, het gaat om de klik die jullie hebben.
Mijn verloofde en ik schelen elkaar ook 20 jaar en dat gaat ontzettend goed!

Als hij er niet mee zit: ervoor gaan.
Risico’s nemen is waar het allemaal al om draait (:
Succes.

Inderdaad.

toen ik de titel las dacht ik eerst dat jij 10 jaar zou zijn :’)
en toen dacht ik ook nog dat je een jongen van 10 jaar ouder leuk vond!
haha maar na een tijdje begreep ik het eindelijk :x

maar, ontopic… ik zou het gewoon doen, als jullie elkaar leuk vinden hoort leeftijd niks uit te maken!

[i]Wow.

Nou mijn eerste vriendje was 7 jaar ouder dan mij. Ik was 17 hij 24… Zij zijn op die leeftijd al met heel andere dingen bezig dan jij zelf. Ik vond het echt te veel… En nu heb ik een vriendje die een jaar jonger is haha XD[/i]

Ik was 16 toen we wat kregen. Mijn ouders vonden het eerst natuurlijk niet zo, maar toen ze hem ontmoet hadden vonden ze het prima en nu vinden ze hem geweldig. We hebben verder totaal geen problemen en krijgen nooit zomaar opmerkingen, maar het valt ook niet zo heel erg op.

@ frosted
Leuk hoor!!
Jij ook nog suc6 dermee!
en de rest… bedankt voor jullie reacties!! =)

17 is bijna volwassen, dus ja.

ik vond ook iemand leuk die was 26 en ik 18. Maar ja we wisten zelf dat het niet goed zou gaan.

ze is BIJNA 17 dus eigenlijk nog 16 vind ik persoonlijk niet echt volwassen.

Ik blijf het niet normaal vinden, ik weet eigenlijk niet eens waarom.

Raar dat je niet weet waarom Tredici!
Maar ik ben over een maand 17 hoor, dus wel bijna 17.
En volwassen… k ben wel verder dan andere meiden dan mijn leeftijd, omdat ik 8 weken alleen in Belgie heb gezeten voor m’n werk en omdat ik gewoon al veel dingen heb meegemaakt!

Leeftijd zegt echt niets over de mentaliteit van een persoon. Als het tussen hun klikt, waarom niet? Als zij er geen problemen aan ondervinden?

10 jaar klinkt misschien veel, maar als jullie verliefd zijn vind ik dat best wel mee vallen. als jij je er goed bij voelt moet je het doen, x

ALs jullie het goed kunne vinden met elkaar, ga ervoor :slightly_smiling_face: Leeftijdsverschil vind ik niet zo belangrijk, je bent 17, oud genoeg om beslissingen te nemen. Toen ik nog 18 was heb ik gedate met iemand van 28, dus ja…het is de normaalste zaak van de wereld. De klik moet er echt zijn :wink:
Succes ermee!