Een hele tijd terug heb ik via het internet een jongen ontmoet waar ik leuk contact mee had via socialmedia. (Laten we hem voor het gemak even M noemen.)
In eerste instantie deed hij zich voor als een jongen van 16.
Toen het in de loop der tijd allemaal serieuzer werd vertelde hij me dat hij 26 (!) is en zijn echte naam.
Op dat moment schrok ik wel even, maar je merkt het verschil absoluut niet. (ik probeer het niet goed te praten tho)
Maaarrrr ik kan er dus niets aan doen dat ik nu verliefd ben op een jongen/man van 10 jaar ouder.
Daarbij ook nog: ik heb een vriend. Die relatie is aan het stuklopen door omstandigheden.
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, en mijn ouders weten natuurlijk ook niet dat ik contact met deze persoon heb enzo. Ze zien wel dat de relatie die ik nu heb kut is en ze willen me gelukkig zien.
En ik zie mezelf met M een toekomst opbouwen.
Iemand tips?
- een meisje van 16.
Vervolg van het verhaal voor eventueel meer begrip voor de gehele situatie:
De site waar ik hem van leerde kennen was een pro anorexia site, daarom schaamde hij zich voor zijn leeftijd. Ik had een laag zelfbeeld en was nogal depressief in die tijd (dit gaat 2/3 jaar terug of zo). Door met hem te praten ben ik langzaam weer op de baan gekomen en had ik weer zin om dingen te doen, om te leven idk. Het is gewoon mijn redding geweest en ik ben hem super dankbaar voor alles wat hij voor mij heeft mogen betekenen.
En misschien is het dan wel ‘onvolwassen’ om te zeggen dat ik een toekomst met hem voor me zie, maar ik kan mijn gevoelens niet veranderen. Ik kan niet bepalen op wie en wanneer ik verliefd word.
Ik probeer zeker niets goed te praten!!
Zowel hij als ik zijn ‘fout’.