10 jaar leeftijdsverschil

Hey meiden,

Terwijl ik aan het werken was op straat (promotie werk), heb ik een iemand leren kennen. Hij was toen al een beetje met me aan het flirten en uiteindelijk zijn we een beetje gaan appen. Gister avond was er een feest in Amsterdam waar we samen met twee andere vrienden heen zijn gegaan, op dit feest was wat drugs aanwezig en uiteindelijk hebben we gezoend. Hij beweerd me leuk te vinden maar ik heb geen idee of ik dit moet geloven, zijn reputatie is namelijk op dat gebied niet zo goed. En natuurlijk waren we ook allebei onder invoed. Hij is een bekende DJ waar door meerdere mensen hem kennen en ik dus van meerdere mensen al wat dingen over hem heb gehoord zelfs voor dat ik hem leerde kennen.

Nu zit ik dus met meerdere vragen waar ik me zelf een beetje mee aan het kwellen ben; 1. Met onze tien jaar leeftijdsverschil vraag ik me af of dit niet een iets te grote ‘gap’ is. 2. Ik vraag me erg af of mijn ouders dit zouden accepteren, wat ik dus echt betwijfel. En ik wil niet heel tiener stiekem een relatie aan gaan. 3. Ik kom uit een relatie van twee jaar dus ik heb ook geen behoefte aan een ‘fling’, daar wil ik mijn tijd gewoon niet instoppen.
I really have no freaking idea what to do, wat vinden jullie? Help me out please

Hoe oud zijn jullie?

Ik ben 16 en hij dus, 10 jaar ouder, 26.

Ik zou het zelf niet doen. Leeftijdverschil is erg groot, jij twijfelt en die jongen klinkt inderdaad een beetje fout.

Ik heb meerdere dingen over hem gehoord inderdaad, maar toen ik met was was hij wel echt een lieverd. Nu wil ik niet klinken als een naïeve tiener, maar het zou opzicht wel kunnen werken.

Vind het veel te groot. Hij is al volwassen en jij bent net uit je ‘kinderfase’.

Jullie zullen dit vast van elke 16 jarige horen, maar door mijn verleden, alle verantwoordelijkheden die ik heb gehad en nog steeds heb ben ik niet het typische 16 jarige meisje die net dus uit haar ‘kinderfase’ komt. Als jullie dus dat in gedachten willen houden.

Hmmm ik weet niet hoe volwassen in gedrag jij bent, maar een vriendin van mij heeft nu ook zo’n half jaar een vriend. Hij is elf jaar ouder en het gaat heel goed tussen die twee. Ik moet er wel even bij zeggen dat zij in mei twintig is geworden en dat weer vier jaar met jou scheelt. Maar tussen die twee gaat het dus hartstikke goed.

Mag in het algemene leeftijdsverschil topic.

Persoonlijk vind ik dit te groot

En mijn vriend is ook acht jaar ouder. :grinning_face_with_smiling_eyes: Misschien ben ik niet de juiste persoon om je te helpen haha. Ik zei ook altijd dat ik niet een veel oudere vriend wilde, maar zo is het wel gelopen. Hetzelfde geldt voor die vriendin van me.