10 euro beltegoed KPN

Hee girls! Ik heb sinds kort een Albert Heijn simkaart (haha) en deze werkt volgensmij volgens KPN. Ik dus 10 euro beltegoed kopen van KPN, kom ik erachter dat je je beltegoed van je AH simkaart alleen kan opwaarderen via een AH beltegoed bon. Ik zit nu dus met de 10 euro beltegoed van KPN en heb geen idee wat ik hiermee moet. Daarom verkoop ik deze. Hieronder zie je de bon. Ik zou de bon als je zou willen kunnen opsturen naar je, maar ik zou ook gewoon de opwaardeercode kunnen noten/mailen. Ik wil er graag van af, want heb er niets aan. Omdat ik denk dat iemand hem niet voor 10 euro zal kopen (anders kan je hem zo zelf halen), verkoop ik heb hier voor 7,50 euro.

http://i44.tinypic.com/15i2pnd.png

Liefs.

ik weet eerlijk gezegd niet of je 'm voor 9 euro wel kwijtraakt, maar je kan het altijd proberen (:

Hm, ik kan ook wel iets lager gaan. Maar niet dat ik hem heel goedkoop weg doe denk ik…

Ik denk dat iets lager sowieso beter is, en ik weet niet of iemand het uberhaupt zou kopen via internet, omdat je zelf de code bijv. ook al gebruikt kunt hebben.

^ Ja dat is waar, maar als ik haar de code op stuur kan ze zelf wel even kijken of hij het doet of niet… En als hij het niet doet ben ik wel verplicht het geld terug over te maken.

^^ true! je moet ook nog een beetje in de goedheid van mensen geloven, niet waar? :slightly_smiling_face: ik heb een abbonement, upje dus!

Ik heb ook een abonnement.

Denk overigens dat veel mensen voor 9 euro de gok niet zullen nemen, denk dat je voor bijvoorbeld 7,50 eerder kwijt bent.

Succes!

Heb de prijs aangepast :slightly_smiling_face:

Omhoog.

Uppp

bedankt voor de upjes! (:
niemand interesse?

omhoooog

iemand? ik kan er echt niets mee en het moet wegggg!

omhoog…

omhoogomhoogomhoog.

^^^^^

upje voor jou :slightly_smiling_face: zou het lullig vinden als je het niet kwijt raakt

Volgens mij is zo’n code maar 1 dag geldig? of heb ik het mis?

Als je op de bon kijkt zie je dat het tot volgend jaar september geldig is.