10 dagen zonder je beste vriend

Heey meiden van girlscene…

Mijn beste vriend is voor 10 dagen op kamp en ik mis hem echt heel erg…
K kan hem niet bereiken via wat dan ook want zijn mobiel is geblokkeerd en hij kan daar niet op internet… Maar er gaat geen dag voorbij dat ik hem niet mis en me vrienden vinden me nogal afwezig… K weet niet hoe ik deze dagen door kan komen zonder niet aan hem te denken… K heb afleiding nodig maar k weet niet wat.

Tipss??

xx

Met je andere vrienden/vriendinnen afspreken en leuke dingen doen zoals zwemmen, een dagje naar een stad, naar de dierentuin, naar het strand, shoppen, picknicken, film kijken, noem maar op.

Ga leuke dingen doen met andere vrienden/je familie, zodat je even niet aan het gemis moet denken.

En misschien is het een leuk idee om een leuk uitstapje te regelen voor als hij weer terug is?

Succes en sterkte!

ga wat doen met je andere vrienden?

10 dagen is niks joh, dat is zo om :slightly_smiling_face: Ga wat doen met je andere vrienden of doe wat rondom huis, misschien je kamer opruimen of her-indelen.

voor mij gaat de tijd anders extreem langzaam… komt omdat we best vaak bij elkaar zijn en ik mis nu gewoon iets in me leven… maar toch bedankt voor de tips

Er zijn mensen die een jaar zonder elkaar moeten…

-Ga sporten, dan ben je straks superslank als hij terugkomt! grapje
-Ga heel veel koken, bakken en eten, dan ben je straks minder slank als hij terugkomt! sorry, ben in een droge bui
-Vriendinnen, vriendinnen, vriendinnen!!
-Gamen, tv-series kijken en kopen en weer kijken, fangirlen.
-Een instrument leren spelen.

HAHAHA, die eerste 2 suggesties zijn geniaal. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ty voor de tips… die laatste heb ik wel wat aan k bespeel keyboard, blokfluit en gitaar. Gitaar bespeel ik het liefst maar heb op dit moment geen gitaar :frowning_face: en me keyboard doet het bijna niet meer en me blokfluit is foetsie XD

Ty voor de tips… die laatste heb ik wel wat aan k bespeel keyboard, blokfluit en gitaar. Gitaar bespeel ik het liefst maar heb op dit moment geen gitaar :frowning_face: en me keyboard doet het bijna niet meer en me blokfluit is foetsie XD

ik moet mijn vriend ook een week missen in de vakantie.
Maar ik probeer er positief in te staan; het is zo voorbij. En je moet van elke dag genieten, of dat nou met of zonder hem is. Je kan het echt wel en als je plezier hebt, gaat de tijd ook sneller :slightly_smiling_face: