10 cm hakken wanneer te dragen

Hey,

Miss is hier al een topic over maar heb even gezocht en kon niet echt iets vinden. Ik heb hele mooie hakken van 10 cm met een strikje voorop. Aangezien ik nog best wel jong ben niet naar school met een skinny.
Nou is mijn vraag: waar kan ik ze wel naar aan? Schoolfeest doet te veel pijn aan mn voeten, kerst is pas over 8 maanden en dan zijn ze probably al weer te klein. In dit topic natuurlijk ook andere vragen over hakken welkom hihi (:

HELP
x

Hey meid je kan je hakken ook dragen naar een kort avondje voor een verjaardag of als je lekker gaat lunchen of sávonds uit eten gaat met vriendinnen bijvoorbeeld. Deze gelegenheden duren meestal niet zo lang, maar je heb genoeg kans om te zitten voor het geval je voeten het niet meer trekken :wink: good luck ! x

Hey meid je kan je hakken ook dragen naar een kort avondje voor een verjaardag of als je lekker gaat lunchen of sávonds uit eten gaat met vriendinnen bijvoorbeeld. Deze gelegenheden duren meestal niet zo lang, maar je heb genoeg kans om te zitten voor het geval je voeten het niet meer trekken :wink: good luck ! x

Misschien als je gezellig met een vriendin wat gaat drinken of zo? Of naar een familiefeest?

eh zolang je voeten nog groeien vooral geen hakken aantrekken

dubbel dr is echt iets mis met girlscene ik zie opeens super veel dubbel posts

De een april grap van GS?

^haha dan hebben ze echt geen humor want ik ga weg door zulke falen. (en het zal voor girlscene echt elke dag 1 april zijn dan. foutmeldingen etc)

Ik gebruik dat soort schoenen als zitschoenen :’]

indd, voor familiefeesten enzo.

btw hebben jullie dat ook als je op het artikel klikt op de home pagina dat je dan hier uitkomt: http://www.girlscene.nl/pages.php?page=752288 ?

Bij ons op school doen ze zelfs hakken aan van 14 cm.
Maar idd voor feestjes of avondjes uiteten enzo!

Thaaaaanks (:

Hmm als je voeten nog groeien zou ik geen hakken aan gaan doen… dat is niet echt gezond…
Zelf ben ik 13, mijn voeten zijn al 3 jaar ofzo uitgegroeid en ik draag nu soms ook hakken (wel sleehakken) van 14 cm naar school.

ja ik draag ze nooit naar school, echt maar twee x per jaar ofzo, weet iemand of het dan ook slecht is voor je voeten?

Nee hoor, van 2 keer per jaar op hakken zul je niks merken :wink:

thanks (:

Hier zijn al de bestaande hakkentopics voor. Even Googlen.