€10.000.000

Had je 10 miljoen, wat zou jij dan doen?
Een feestje bouwen en je geld opdoen? Kocht je liters limonade, 100kg chocolade om aan iedereen uit te delen?
:wink:

Ikzelf zou een mooi huisje kopen, een motor, nieuwe duikuitrusting en de rest beleggen. Ik zou een (bescheiden) bedrag (± 25.000) anoniem schenken aan m’n broer.
Verder zou ik nog 2 jaar werken waar ik nu werk en erna volledig doen wat ik graag wil doen van werk. :slightly_smiling_face:

Edit: Zet erbij wat je met het volledige bedrag zou doen! Als je enkel 10 milj aan voedsel en make-up koopt; zet dit erbij! (Moet je toch een gigantische berg hebben :stuck_out_tongue: )

Wereldreis,grachtenpand in Amsterdam,een mooie loft in NY,de auto die mijn vriend zo graag wil en euhm ja ik zou een keer flink losgaan wat make-up kopen betreft.
De rest sparen.

Make-up en voedsel.

liposuctie

Een loft kopen in het centrum van londen en deze volledig naar m’n smaak inrichten. Een enorme koelkast met gezond eten en een kast vol chips en snoep en chocola en koekjes. een levensvoorraad aan thee. alle schoenen en kleding die ik hebben wil. nieuwe tattoo’s, een iphone 6, macbook pro en een enorme tv.

en verder zou ik gewoon luxe leven

Oh en ik zou de beste tandarts inschakelen zodat ik eindelijk tevreden kan zijn over mijn gebit.

Groot huis kopen, wereldreis, dure kleding kopen

dit ook ja. zou het laten recht zetten en laten bleken

Ik zou een Fiat 500 kopen en dan eindelijk m’n rijbewijs halen. Verder zou ik wachten met grote uitgaven tot ik klaar ben met m’n studie, daarna zou ik eerst een half jaar/jaar willen reizen en daarna een mooi huisje in de binnenstad kopen.

Een mooi huis kopen waar ik samen met mijn vriend kan wonen, schoonmaakster huren, een goede auto, fijne vakantie, een deel schenken aan m’n ouders en zusje, m’n kledingkast vernieuwen, gedeelte op m’n spaarrekening…
Ja dat was het eigenlijk wel.
En ik zou alsnog willen werken, de hele tijd zitten niksen in m’n huis vind ik niks, zo’n type ben ik niet. En ik zou ook niet alles uitgeven, maar altijd een gedeelte op m’n spaarrekening houden voor het geval dat.

Investeren! Ik zou een appartementje voor mezelf en voor mijn zusje kopen en misschien met al mijn vrienden uit eten gaan, maar verder zou ik het ergens wegzetten.

Rijbewijs halen, mooi huis hier in de buurt kopen, ik zou iets schenken aan m’n ouders en broer, broertje en zusje en verder zou ik het besteden aan de wereld rond reizen!

Dit sowieso. En vooral niet op je spaarrekening zetten want dan gaat er belasting vanaf. Ik zou een groot huis kopen en nooit meer werken. Een supergoede game pc kopen en een enorme tv en een privé kok. En al mijn lichaamshaar weg laten laseren en perfect haar en huid.

Oja en aan vrienden en familie geven :’)

Ik zou ook stoppen met school en me storten op het schrijven van een boek

Ik zou om te beginnen mijn ouders aanbieden om te verhuizen naar een groter huis waarbij ik dan de financiële zaken in orde breng. Daarnaast zou ik een deel van mijn geld aan mijn vriend schenken. Elke maand een nieuw bedrag ofzo. Verder alleen maar winkelen :upside_down_face:

-mooi huis kopen
-auto kopen (normale auto wel, mooi, maar geen luxewagen)
-mijn ouders, broers en zus ieder 50 000 euro geven
-wereldreis maken samen met mijn vriend
-een 50 000 euro verdelen onder armere mensen
-tattoo laten zetten
-kleren kopen, tassen, schoenen enz. Gewoon eens heel goed gaan shoppen
-gebit bleken
-personal trainer aanstellen
-alle boeken die ik wil kopen

De rest zou ik sparen. Zodat ik me de rest van mijn leven geen zorgen moet maken over geld. Misschien dat ik ook wel een kleine zaak zou opstarten ofzo. Bijvoorbeeld een bloemenwinkel. Veel winst moet je dan toch niet meer maken, dus dan kun je je echt amuseren en wordt je werk een hobby.

Een grote stolpboerderij op Texel kopen.
5.000 euro aan de voedselbank
Degelijke auto vw touran.
Mijn moeder 200.000 euro geven.
Ieder jaar 2 maanden op wintersport.
Geld op de spaarrekening zetten van de kids zodat ze kunnen studeren en een eigen appartementje kunnen kopen.
Ieder jaar een bedrag op de lopende rekening zodat we kunnen eten drinken en de rekeningen kunnen betalen.

Rest op spaarrekening zodat het nog meer wordt.

Verder blijf ik mijn vrijwilligerswerk doen

Ik zou een huis kopen en een schoonmaakster inhuren.
Een autootje kopen.
Tattoo’s nemen die ik graag wil.
Ongewenst haar laten weg laseren.
Twee katten nemen.
Een heel mooi hoog klim ding voor mijn kat (die bij mijn ouders woont) kopen.
Uitgebreid gaan shoppen.
500.000 tussen al mijn familieleden verdelen (het zijn er vrij veel).
100.000 aan mijn ouders geven.
De schulden van een vriendin van me aflossen (paar duizend euro).
Ver weg op vakantie met mijn beste vriendin.
Naar Australië op vakantie.
Het rijbewijs van een vriendin van me sponsoren.
En vast ook nog wel wat aan een goed doel, of meerdere, schenken. In elk geval aan terre des hommes, het kwf, en stichting hulphond.

De rest zou op de spaarrekening gaan. Ik zou gewoon mijn studie afmaken en gewoon gaan werken, alleen dan niet fulltime.

Een auto kopen.
Wereldreis maken
Geld geven aan mij ouders en zusje
Shoppen zonder naar de prijskaartjes te kijken

Huis, meubels, kleren, makeup, eten, … kopen, een eigen bedrijf beginnen en een dierenopvang openen voor mishandelde dieren.