1 zin per dag-dagboek

Hoi meiden,

Ik las dit artikel http://www.girlscene.nl/lifestyle/boeken/2011/mei/a_a_n_zin_per_dagboek
Zo’n “dagboek” lijkt mij erg leuk. Ik heb al een paar keer met mijzelf afgesproken om een dagboek bij te houden, maar na een week stop ik ermee, omdat het teveel werk is. Dus dit is echt een hele leuke oplossing.

Het lijkt mij leuk om er zelf 1 te maken, want dan wordt het misschien wat persoonlijker.
Heeft iemand ideeetjes? :slightly_smiling_face:

Leuk idee inderdaad, ik schrijf alleen in mn dagboek als er iets leuks is gebeurt, verder niet.

Toen ik dat las, dacht ik eerst dat er stond: 1 zin per dagboek! Ik dacht echt : Geld verspilling : D

Wat voor tips wil je? Hoe je dat zelf kan maken?

Ja, wat voor soort boekje ik het beste kan gebruiken en hoe ik de pagina’s leuk kan indelen, misschien ruimte voor andere dingen ipv alleen zinnetjes.

Misschien kun je de pagina`s digitaal maken, en dan alles afdrukken? :grin:

Ik vind het ook al zo`n leuk idee, maar wel zo duur. En ik vind zelf maken dan weer helemaal niets, ik hoop dat er nog goedkopere varianten komen.

Er is trouwens ook een 1 schets per dag boek :`D

Je kunt natuurlijk ook foto’s en miss een klein tekeningetje er in doen (als je een beetje kunt tekenen ;p) :wink:

Een oud boek in de kringloop kopen en op 1 of andere manier het bovenste deel eraf snijden (zou niet weten hoe je erdoorheen raak :p).
Met het bovenste deel bedoel ik het stukje witruimte boven de tekst.
Dan heb je een lang, smal boekje dat ideaal is voor één zinnetje :slightly_smiling_face:
Let me know als het gelukt is :stuck_out_tongue:

Ik heb zelf een pip thuis agenda, die je aan het begin van het jaar bij de tnt kreeg. Daar schrijf ik elke dag in op wat ik heb beleefd. Bijzondere dingen, maar ook of ik een jongen wel of niet had gezien :wink:
Zo iets is misschien ook wel leuk, want daar heb je ook niet zo veel ruimte om tussen te schrijven.

Succes!

Of je koopt gewoon een dummie, maar dan maak je er gewoon eerst een soort scrapbook van. Dat je er allemaal plaatjes enzow in plakt?

je hebt ook van die kleine notitie boekjes :3 mischien is dat een idee? beetje opfleuren :slightly_smiling_face:

Allemaal handige ideetjes zeg! Ik ga denk een hele simpele agenda of een kleine dummie kopen en vooral veel foto’s en plaatjes erin plakken, zodat het erg persoonlijk wordt.

Dat boek lijkt mij echt leuk! Of ik koop een ‘’ 5 years diary’’

toevallig heb ik er één gemaakt voor de crea bea contest mis brengt het je op een idee? Als je er wat over wilt weten moet je mij maar even noten;)

http://colourmess.web-log.nl/.a/6a0133ee606973970b014e888266fe970d-pi

binnen in je dagboek is het misschien leuk om een zin te schrijven per dag. Dit is een vraag waar je die dag antwoord opgeeft zoals bijv: uitspraak van de dag/ opvallendse geziene outfit/ stomste les etc…

Je kan ook een oud boek kopen en over iedere pagina een cursusblaadje plakken zo heb je een heel oud lijkend boek met nieuwe dingen in :slightly_smiling_face:

Wat een leuk idee!

Dat van dat oude boek is heel leuk! Ik heb nu een heel mooi A5 boekje gekocht.
Elke dag schrijf ik er een zin in die bij mijn dag past. En als ik er zin in heb schrijf ik er bij wat er is gebeurd die dag. Nu heb ik het alle 2 :grinning:.

leuk!!!
ik ga die kopen voor volgend jaar, want las dat het vanaf 1 januari geldt