1 vriendin, 1 jongen en ik

ik heb een probleem!
mijn vriendin en ik vinden dezelfde boy leuk… nietleuk… ik ben echtecht verliefd… en we willen er geen wedstrijd van maken snapje… hij is echt zoo leuk! en hij weet alleen van haar dat zij hem leuk vind… nogniet van mij. hij vind haar MISSCHIEN ook leuk… dat zei hij zelf… wat moet ik doen! moet ik heb vergeten? of voor mezelf opkomen en het ook zeggen, hoe erg mijn vriendin dat ookzou vinden? of … ja… zorgen dat hij mijn vriendin niet leuk vind? want ik twijfel daar eigenlijk wel een beetje aan :anguished:? ik ben echt verliefd!

WAT moet ik doen?

xx

je vriendin en jij allebei niet voor hem gaan

Afspraken met je vriendin maken over deze situatie

Wat je ook doet, ga haar niet afkraken waar hij bij is. En ga duidelijke afspraken maken.

Gun haar een vriendje:).

Zou ik ook doen. Bespreek het met haar en als ze het met hem krijgt, tsja… denk dan positief : ik hoop dat zij gelukkig is met hem!

je moet haar niet zwart gaan maken, dat is wel duidelijk lijkt me :wink:
maar als je met je vriendin gaat praten, zal ze je echt niet tegenhouden om het hem te vertellen.
een echte vriendin geeft jou ook een eerlijke kans.

mijn advies is dus, het hem vertellen, en dan maar zien. je moet niet allemaal stomme dingen over je vriendin gaan vertellen tegen hem.

Je gaat haar echt niet zwart maken bij die jongen. Vriendschap is veel belangrijker dan kalverliefde.
Ik zou het er met haar over hebben.

maar dan moet haar vriendin ook aan de TS een vriendje gunnen vind ik
dus dan is het alsnog niets

als de jongen nou je vriendin heel erg leuk vind, dan kan jij daar niks aan veranderen

Het is nogal stom om tegen hem te zeggen dat jij hem ook leuk vindt en hem dan te laten kiezen (al helemaal als hij voor je vriendin kiest) dus doe maar gewoon niets.

vertel het hem eerlijk en laat hem kiezen. als hij geen van beide kiest, hebben jullie allebei misschien even hartenpijn maar later kunnen jullie erom lachen;) maar ga haar vooral niet afkraken om in een beter blaadje bij hem komen te staan;) dan is het je vriendin niet.

Ach, ze zijn pas 14 en die jongen weet niet eens dat de TS hem leuk vindt. De jongen vindt haar vriendin wél leuk. De TS komt vanzelf wel weer een andere leuke jongen tegen, en dan hebben ze állebei een vriendje!
En ze leefden nog lang en gelukkig.

same problemo hier, haha.

als hij misschien zei… de meeste jongens die ook verliefd zijn, zeggen dan; vindt jou ook wel leuk. of iets in die richting. Met ‘misschien’ wilt ie misschien ook wel zeggen; ik vind je niet leuk, maar durf je niet te kwetsen. Geef het gewoon eerlijk toe aan je vriendin, en kom samen tot een oplossing.

Dat heb ik ook gehad ;a Maar we zijn toen allebei niet voor m gegaan :slightly_smiling_face:

natuurlijk is het niet de bedoeling haar zwart te maken… maar ik bedoelde zegmaar dat ik overdreven veel aandacht van hem trek… zodat zij jaloers wordt… en dat zij hem niet meer hoeft… hij weet het nogsteedsniet. ik weet nogniet wat ik moet doen… maar 1ding is zeker:

LOVE IS IN THE AIR!

meer tips? laat horen!

bedankt!

Ik zou het gewoon zeggen, je kunt niet echt tips geven, want hij bepaalt het. Je moet het dus gewoon zeggen, hij kiest.

Ik zou met hem afspreken,