1 stijl?

Ik heb eigenlijk sinds een jaar echt 1 stijl aangehouden: bloemetjes en fleurigheid. Maar zeker nu het weer wat stugger word wil ik ook heel graag over naar wat meer stoer en tomboy. Ik krijg altijd wel complimenten op mijn kleding en weet daarom niet zeker of mensen mijn kleding wel mooi vinden als ik het opeens over een andere boeg gooi. Is het niet vreemd als mijn stijl opeens compleet veranderd? Ik wil niet dat mensen gaan denken dat ik niet weet wie ik ben en daarom van alles uitprobeer? Iemand hier ook last van of tips?

Serieus, wat boeit het wat andere mensen over jou denken?

Het gaat er toch om dat jij je kleding mooi vind, en niet of andere mensen je kleding mooi vinden? Als jij je er maar goed in voelt :slightly_smiling_face:

Ik denk dat als je graag een andere stijl wilt je dat gewoon moet doen! Jij draagt die kleren en die mensen niet (; Probeer je niet zoveel van andere mensen aan te trekken, als ze het niet mooi vinden is dat gewoon hun probleem en niet het jouwe :stuck_out_tongue:

Je kan ook gewoon een bloemenprintje dragen bij boyfriend jeans of een dikker vest dragen op een blouse en een donkere jeans, dan verander je je stijl niet énorm maar heeft het misschien net wat meer stoerheid.

Je moet dragen wat jij mooi vind, niet wat andere mensen mooi vinden.

meestal groei je in een stijl en is het niet zo dan je in één keer boem, pats een hele nieuwe garderobe koopt. Probeer eerst wat dingen uit zoals bijvoorbeeld boyfriendjeans of andere stoere jeans die wat donkerder zijn, of koop schoenen die een beetje een grovere zool hebben

Wat is dat toch met stijlen en wat andere mensen wel niet van je kleren denken. Jemig he, je draagt kleren voor jezelf, niet voor anderen.

ja idd

http://bit.ly/10tG2m3

http://bit.ly/1zuXo1l

Ik draag ongeveer alle mogelijke stijlen die je je kunt bedenken. :’) Ik koop wat ik mooi vind, niet omdat het in een bepaalde stijl is. Dus ja, de ene keer is dat superschattig, de andere keer is dat wat meer hipster en het kan ook ineens superstoer zijn. Who cares? Ik heb hakken van 15cm en dr. martens. Niemand die daar ooit een opmerking over heeft gemaakt.

Je zal niet in 1x naar een andere stijl kunnen overspringen of je moet geld te veel hebben. Als je nieuwe kledingstukken koopt draag je ook altijd je anderen nog, althans dat doe ik wel. Je gaat zo geleidelijk over naar je nieuwe stijl

xx

Draag gewoon waar jij jezelf fijn in voelt :slightly_smiling_face: