1 Miljoen vallende rozen voor Serlina

Hey allemaal.

Ik heb dit verhaal nog niet zo lang geleden geschreven.

Het is voor mijn BFF (die nu in love is)

Ik wil dit sturen naar een uitgeverij

Zeg me wat je vind.

Grof mag maar niet te grof.
Serlina Noleandra Norton was een heel mager tenger meisje met goudblonde lokken met losse krullen erin. En de mooiste fel blauwe ogen met zo’n sterretje er in. Ja, ja, Serlina zag eruit alsof ze uit een film of tijdschrift was gestapt. Zo mooi was ze. Maar dat had zijn voor en nadelen en die waren, dat met zo’n schoonheid , had ze veel, maar superveel jongens achter haar aan.Wat ze kennelijk niet erg vond.
Ze had alles wat haar hartje begeerde, en dat was namelijk de schoonheid, populariteit, een familie die om haar gaf, haar vriendelijkheid in tegenstelling tot haar ‘BFF Ruby ‘. Maar over haar vertel ik later.
Ze had super veel vrienden . Ze woonde in California in de stad Los Angeles, dus je raad het al, dit is een diva met een goede fashion-sense. Wel de fashion-sense klopt totaal. Maar het diva stuk klopt totaal niet wat totaal raar is. Want dat verwacht je wel van zo’n iemand.
Ze woonde in een mooie hazelnoot bruin herenhuis aan de kust. Ze woonde daar met haar mama Eliza een lange vrouw met lang goudblond haar met losse krullen in en net als haar dochter Serlina dezelfde felblauwe ogen. En van haar had Serlina ook haar schoonheid. Dan had je Jake, een goudblonde man met hele bleke blauwe ogen. Hij was de vader van Serlina en Jaylina. Jaylina was Serlina’s 10-jarige zusje die heel goed leek op haar 17 jarige zus die je weet wel Serlina heet. Ze hadden ook superschattige huisdieren in huize Norton namelijk Princess Faith (Of Faith of Princess) de geliefde Golden Retriever die van Serlina is. En Tiara, dit was het karamelkleurige konijntje van Jaylina. Princess F en Titi zoals deze prachtige dametjes worden genoemd door hun baasjes.
Het was stipt 7 uur toen Serlina’s “I am glamorous” parelmoerroze klok afging . Ze deed haar licht roze glitter oogmaskertje met hartjes bedrukt omhoog en duwde op de snooze knop maar die ging tot Serlina’s genoegen naar 15 minuten al weer af. Serlina keek geïrriteerd naar het parelmoerroze klokje die “I am glamorous” zong (het klokje zong niet: maar Klara Neals de lead zangeres van Sweetheart)
“Uuuuuuuuuuuugh”: schreeuwde Serlina. Ze ging recht op zitten in haar rood hartvormig bed en duwde haar donkerroze en lichtroze babydoll naar beneden.Ze liep naar haar zilverkleurige bureau en deed haar rode (met zichzelf in een hartje een luchtkusje gevend) Higler laptop aan om te checken of er mails waren en of Leanna Luthrope (de BBBFFF van Serlina) online was om te chatten met haar. En ja hoor ze was online (Leanna dan).
Serry loves U zegt: “Hé girlfriend whazzup
Bei me alles ok.”
LeleLove’stosmile zegt:
“Hai Serr, heb jij Jaran gezien vandaag? “Looking as hot as he always does”.
Met zijn zwarte hemd, rare rode broek en zijn zwartgelakte leren chique herenschoenen (die waren eigenlijk te chique om naar school aan te doen maar dat moest van zijn mama weet je) “Ma is t nie beina tij om na het school te gaan?”
“Zij gij al aangekleed? GTG(Got To Go) See U in a minuutje hé. Bye!”
LeleLove’stosmiles heeft zich uitgelogd. Serlina stond op en ging naar haar Rode Walk-in closet op zoek naar een Coole outfit. Het was hier precies een winkel. Het echode hier en als je niet goed oplette verdwaalde in het reuze doolhof van kleren en schuifjes en bakken met schoenen enzovoort…
Haar ‘Kira Longshi A shinning light by night’( deze waren zilverkleurige pumps met kleine juwelen heel veel glitter met diamanten (échte) die Serlina 44893$ hebben gekost). Aha zei Serry bij een aquamarijne glitter kleedje haar Kira Longshi shoes een aquamarijne cardigan en een zilverkleurige schoudertasje. Nu hoorde je het geluid van hakken die de trap afhingen.Serlina had een groenblauw bloemenspeldje dat haar vlechtje in de toom hield. En dan had ze ook pauwenveren oorbellen en een zilver kettingtje met haar naam op. Jaylina Norton had een roze bloemenkleedje aan met een chocoladebruin giletje over en ze had donkerroze ‘Lil’Girl Bridgit Bont boots’ aan: dit waren stevige maar stylish met lichtkleurig bont vanboven met zo’n bruin leder lintje, helemaal van bij het begin tot het einde geknoopt zoals ze dat doen bij ballerina’s. Hope had haar haar keurig gefrenchbraid. Ze ging naar haar zus die een omelet met kaas en tomaat zat te eten. Jaylina had ondertussen al een rode appel gepakt en at ervan.’‘Kijk eens sis.’’ zei Jaylina trots.
'‘Looking good Jayli’: zei Serlina

‘‘Thankx’’: zei Jayli
‘‘Op naar school’’: zei Eliza de moeder van de twee. Ze was nu op de Paul M.Smith high school. Daar zag ze Ruby (haar ‘BFF’) aanpappen en kussen met Jaran (the love of Serry’s life eigenlijk tegen Jaran’s zin,Maar dit wist Serry niet.) Hier werd Serlina misselijk van. Ze zweette nog erger dan in een sauna of néé nog beter alsof ze op levenshete lava stond. Haar maag zat helemaal in de knoop.Toen zag ze haar ECHTE Bff’s: Leanna Luthrope en Tiayana Thompson. Serlina kon haar tranen niet meer de baas en begonnen tuiten met tranen te wenen. Als ze niet oplette ging ze mischien een oceaan maken op school of een overstroming en liep weg naar buiten. Op de voet gevolgd door Leanna& Tiayana en zei :’‘Ik dacht altijd dat Ruby mijn BFF was maar toch niet. Ze kust met Jaran en ze pest iedereen, ook Aliza Garden. En ze is verliefd op elke jongen van de school. Mischien was Ruby Serlina’s vriendschap NIET waard, dacht Serlina. Ruby Guyer (Serry’s fake BFF) kwam naar de 3 BFF’s. Ze had een groen topje aan met een diepe decolleté en kanten shortje en groene fluwelen hakkenschoenen aan. ‘‘Hé, dag 2 kwezels en een coole leidster’’: siste Ruby als een slang die aardig probeerde te zijn. ‘‘Zeg, Serlina”, zei ze nu met een poeslieve stem. “Waarom ga jij toch om met die 2 rioolratten ?’’
“Je gaat beter om met moi’’. En die vreselijke slangstem van haar.
‘‘Uhm Ruby, zou je mijn BFF’s willen gerustlaten?’’: zei Serlina rustig en zelfbeheersd . Maar vanbinnen kookte ze van woede. Het liefste van al zou ze Ruby willen knock -out slaan of haar wegsmijten naar een ander land hier héél ver vandaan. ‘‘Toedels, trutten en Serrie’’. '‘K’ zal je nog sms-en. De bel ging voor het eerste lesuur die zou beginnen in de ochtend. Op de speelplaats was er een menigte van kleuren en veel joelende kinderen. En één van de joelende kinderen was Jaylina Elizabeth –Ashley Norton (genoemd naar haar moeder).Maar dat wist je al hé).
Toen ging de bel en ging iedereen in de rij staan.Jaylina stond naast Mila Van den Bankenbergen. En ook achter Leo Lawson die vervelend zijn tong uitstak naar Jaylina Maar Hope sloeg haar goudblonde vlecht achter over. Recht in Leo’s gezicht. Ze kuchte. In de rij van Serlina stonden ook Leanna Luthrope, Tiayana Thompson, Ruby ‘rioolrat’ Guyer, Lise Ellison, Jaran ‘hottie’ Roberts, en Mia en Morgan McCleen. Een tweeling en BBF van Rioolrat Ruby . Ze waren even Gemeen als Ruby. En als laatste had je Aliza Holly Garden, een bloedmooi meisje blond haar met blauwe ogen , die héél goed op Serlina trok. Maar ze was minder sociaal. Ze had een lila t-shirtje aan met een panda op met een roze koptelefoon en waar een paars hartje opgedaan en een nauwsluitende donkerblauwe jeans en een zwart giletje met een knalroze strik met hartjes op. Vandaag zou Serlina met haar praten en ze zou bewijzen aan Ruby dat Aliza meer was dan een rioolrat. En misschien vriendinnen met haar worden. Volgens mij is Ruby jaloers op Aliza. De vorige keer stond Brennan (ook zo’n knappe jongen) met Aliza te flirten en daar is Ruby OOK verliefd op (op Brennan dan hé). Het was best grappig om Ruby te zien zo groen van jaloezie. Midden in de les van Nederlands die ze kregen van meneer Moutebol, een klein dik mannetje met van dat zou grappig haar, hij had platgestreken zwart haar en een bruin pak met een wit hemd. Ook had hij zo’n een kersenrood en slijmerige groene streepjes das. Serlina deed haar Gelano touchscreen gsm aan. Ze kreeg een smsje van Tiayana en die ging zo:
W8cht gij op mij achter Latijn :slightly_smiling_face:
Mazzel T. Hey Serry,
Wat ziet Mason er weer knap uit,hé!
Ik wil ZO graag zijn vriendinnetje zijn :wink:
Tity loves Masy
P.S. Ik heb gister naar het swimpool weest omda Mason daar zwemtraining had.
En hij heeft een zixpack.
Mazzel TT.:wink:
''Serlina Noleandra Norton ''zei meneer Moutebol met een zaagstemmetje. ''Géén gsm’s in mijn les, mevrouwtje.
'‘Lees het nu maar voor’‘zei hij weer met hetzelfde stemmetje. ‘‘Lees wat voor’’: zei hij. Serlina had knikkende kniëen.”Oké” zei Serry al mompelend. Ze pakte haar Gelano gsm en tikte op berichten. Ze begon het ‘smsje’ hardop te lezen .Hey Serry,
Vin jij ook nie
da wij
dat wij meer Meneer Moutebollenlessen moeten ennen.
Kan nie wachten tot de Engelse les is .Toedels TT
“Oh bedankt Tiayana.’'zei meneer Moutebol met een poeslief stemmmetje en bedankte Serlina. BEDANKT!! schreeuwden Serlina en Tiayana. Yes zeiden de twee tegen elkaar en ze gaven een High-5 aan elkaar. In die tussentijd gaf Breannan een liefdesbrief aan Aliza. Die brief ging een beetje zoals deze:
Lieve Aliza,
Ik ben al een tijdje verliefd op jou.
Eigenlijk HOU ik van jou.
Aliza Garden ,Wil jij met mij?
Ik wil met jou trouwen en dergelijke.
Al moet ik het van de daken schreeuwen.
Ik zal het nu doen in deze brief.
Aliza I love u , i love u, i love u, i love u, I LOVE U.
xxxxxxxxxx;)Brennan McGhouly. Hij gaf hem aan Aliza. Aliza deed hem al blozend open en fluisterde.In de pauze Aliza nam een blad en begon te schrijven:
Lieve Brennan,
Ik voel hetzelfde voor jou.
Ik zou graag met jou gaan, maar ben jij niet met Ruby? Ok, laat maar. I love u 2!
Liefs Aliza :wink:
Aliza legde de brief op Breannan’s bank. De bel ging, genoeg romantiek. Ondertussen hadden ze te veel op de banken gesleten. Maar waar was Serlina naartoe? Ah ja, zij was Hope gaan halen. Haar hakken kletterden door de witte marmeren gang. Haar Kira Longshi Midnight Sky handtas, deze was een zwarte tas en ging toen over in grijs glitter parelmoere handtas, hing nochalant over haar schouder. Klas 1B mompelde ze 5 keer in haar hoofd. Naarstig klopte Serlina aan.
‘’Uhm, hallo, excuseer mij hoor. ‘k Zal mij eens voorstellen. Ik ben Serlina Norton. En ik kom Jaylina halen. Als dat mag tenminste’’.
’’Hey , schatje. Wil jij met mij?’’.zei Thiebe een blonde jongen met blauwe ogen, een knappe jongen waar Jaylina verliefd op is.(En ieder ander meisje van het school) ’’Sorry’’, zei Serry tegen Jaylina. ’’Het geeft niet’’ zei Jaylina terug. Maar de versiertoer was nog niet over. Nu zei Leo tegen Jaylina “Zeg, jij hebt wel een knappe zus hé maar jij ook hoor”. Maar Jaylina negeerde hem. ’’Mmm, jawel ja Serlina doe maar’’ zei Stéphany Walker een lange magere vrouw met lang donkerbruin haar met heldergroene ogen. ’’En jongens, gelieve niet te flirten met Jaylina haar 17-jarige zus. “Oké?’’ vroeg ze met haar zwoele stem.” Oké”: zeiden de jongens in koor. Serlina en Jaylina gingen op weg naar de auto van Serlina. Serlina zocht haar autosleutel waar een diamanten zilver S aanhing, met een foto van Princess Faith,die zo hard glinsterde in de zon. Ze ontgrendelde de roze Mustang. Jaylina trok de koffer open en smeet haar roze bloemenrugzak erin. Ze waren op weg naar huis.
Nu waren ze thuis. Jaylina liep onmiddellijk naar haar kamer. Dus moest ze eerst de trap op’’.
Tiara’’! schreeuwde Jaylina. Ondertussen beneden vertelde Serlina over wat er gebeurd was met Ruby en Jaran en ook nog over Aliza. ’’Dus mag ik naar haar huis” vroeg Serlina heel beleefd. Serlina wandelde want Aliza woonde maar twee straten verder of haar.
Rose-Marystreet 1998 mompelde Serlina. Bij een rood huis met een rode voordeur en knikte van ja. ’’Hier is het’’. Serlina drukte op de bel waar Garden- Smith op stond. En Aliza deed meteen open.’’Hai, dag Serlina’’: zei Aliza supervrolijk. ’’Waarom zo gelukkig’’?: vroeg Serlina. “Ik ben met Brennan McGhouly’’: zei Aliza überblij. ’’Proficiat.’’ “Mag ik binnen komen?”: vroeg Serlina heel beleefd en verlegen. ’’Tuurlijk, kom binnen’’: zei Aliza. Serlina veegde haar schoenen af op de deurmat en legde haar handtas op een donkerbruine eiken stoel. De stoel was zodanig zwaar dat Serlina hem niet eens kon verzetten. “Zet je hier maar”: zei Aliza terwijl ze wees naar een rood licht stoeltje die aan het einde van de tafel stond. ’’Ik ben eigenlijk gekomen om te vragen of je vrienden zou willen zijn met mij?’’. ’’Tuurlijk’’: zei Aliza.’’Bedankt, bedankt, bedankt, bedankt’’ : zei Serlina en kneep Aliza haast fijn. ’’Oké, uhm. Ik moet nog mijn huiswerk maken. ’’Dus wat wil je dan?” vroeg Serlina heel verwonderd. “Gewoon dat je naar huis gaat.” zei Aliza. Toen pakte Serlina haar handtas en ging naar huis. “Tot morgen” zei ze tegen Aliza.
Op weg naar huis kwam ze een verrassing tegen. Jaran, de jongen op wie ze al die tijd al was, was daar in zijn zwarte Cadillac. “Serlina” zei Jaran heel opgewekt. “Ik moet je iets vragen.”
“Ja, wat is er’’? vroeg Serlina.’’Wel, wil jij met mij?’’ vroeg Jaran heel verlegen. Zo verlegen zelfs dat hij heel hard bloosde. Serlina stond verstijft, ze rilde, zweette. Haar hart maakte een sprongetje. Het liefst zou ze gewoon flauwvallen. Maar dat deed ze niet. Ze bleef uitermate cool. ’’Ja! Tuurlijk!”schreeuwde Serlina hard. ”Uhm ja natuurlijk”zei Serlina terug weer cool. ’’Ik moet weg tot morge.” “Tot morgen” zei Serlina. Ze voelde zich naar beneden gaan naar Jaran toe. Serlina voelde dat haar lippen die van Jaran aanraakten. Het drong nog niet tot haar door dat ze aan het kussen was met Jaran MET JARAN! Ze zag een miljoen vallende rozen. ’’Serry, binnen komen!’’ schreeuwde Eliza. ”Jaja’’!: zei Serlina onder het kussen door. Wauw, zij, Serlina Norton in haar eigen Sprookje.Het was zoals Doornroosje (Maar zij sliep géén 1oo jaar), Romeo en Julia (Alleen gingen zij niet dood) of Twilight (Alleen was Jaran Géén VAMPIER).’’Ik hou van jou! Serlina Norton’’: zei Jaran OOK al onder het kussen door. ”En ik van jou Jaran Roberts’’.
Vanbinnen wou Serlina schreeuwen. Maar gelukkig deed ze dat niet. Het liefst zou ze Jaran’s hand pakken en weglopen. ’’SERLINA NOLEANDRA NORTON”: zei Eliza een heel klein beetje geïrriteerd. Serlina schreeuwde “UUUGH” en gaf Jaran nog een kus en zei: “Tot morgen schat , ‘k hou van jou, ‘k zal je missen bel me!”. Waarop Jaran antwoorde: ”I LOVE U 2, ‘k zal u ook missen en bellen”. ”Tot morgen, hé Baby”. Serlina deed tegen haar zin toch de portier open van de zwarte Cadillac. Jaran startte zijn auto.
Hij zwaaide nog eens lief naar Serry en gaf een handkusje.Toen reed hij weg.
”Wat is er gebeurd?”: vroeg Jaylina een beetje plagerig en onschuldig. Zij had namelijk alles gevolgd van achter het gordijn (Ook de ruzie met mama en het kussen met Jaran)
”Morgen is het mijn 11de verjaardag”.”En ik vraag Mila, Penelope, Charlotta, Phara, Leon, Milo (Jakkie) en Thiebe (zucht) (Thiebe is de broer van Jaran van 11 jaar). ”Leuk’’zei Serlina een beetje teleurgesteld. ”Wie zijn Charlotta, Phara en Penelope?”. ”Die zijn nieuw op school, en Phara en Penelope zijn een blonde tweeling. De zijn de nieuwe favorieten van de jongens. Maar ze zijn aardig”. ”Ah”zei Serlina die nu een een cupcake, met roze glazuur en een hartje erop, aan het eten is. Het was rustig tot dat Serlina’s gsm de beltoon Got 2 Luv U afspeelde van Sean Paul en Alexis Jordan en kreeg een smsje van: wie denk je? Zeg je nu Dylan Sprouse, nee; Justin Bieber (Dat wil ze misschien, maar nee) Jaran, JA. En dat smsje zag er zo uit:

Hey Baby,
Ik neem je mee op date.

Naar waar?
Verrassing.
Om 17 u 30.Ok vandaag.

Liefs Jaran.

Serlina stuurde terug:

Hey Schatje

Tuurlijk kom ik mee

Je kan me om 16 u 30 ophalen

OK

XXXX Serlina( Your Baby)

Serlina stak haar parelmoeren roze met een zilvere ster haar naam ingegraveerd Gelanophone in haar handtas en glimlachte.
Wat is hij toch een schatje hé.

Voor de 2de keer ging Serry’s gsm over.

Deze keer was het Ruby Guyer (AKA Rioolrat). Haar smsje ging een beetje zo. Hey Serry, heb je zin om zondag te shoppen in Rodeo Drive en de gebruikelijke winkels afdoen?(Kira Longish, Louis Vuitton,Christian Louboutin,Choco Chanel, Kingston, Juicy Couture, enz…)

Laat me iets weten.

Thanx en Ciao Ruby(Jouw BFF)

Die trut van een Ruby. “Wat denkt die wel”: dacht Serlina woedend. Maar ze antwoordde niet op Ruby’s smsje.
Even later ging Serlina’s Gelano phone weer af. “Wie is het nu?”: dacht Serlina. Het was Leanna deze keer. Zij schreef dit:

Hai,Serr.

Wil je met mij gaan Shoppen?(only girls)
En daarna weg met onze BF’s om 17 u 3O

Naar: wél elke store

K’wil me u praten

Om 14 u 30 OK

Ik zal er zijn met moi Bf Elvin, Tiayana en haar vriendje Mason , Aliza en Brennan, en hopelijk jij en Jaran , en oh ja ik heb gevraagd aan Thiebe en hij wil supergraag met Hope op stap (Blijkbaar is zij zijn crush)
Vertel haar maar hé. XXX Lenny .

Serlina glimlachte en toonde het smsje aan Jaylina, die het smsje aandachtig las en bestudeerde en bij het stuk dat Leanna schreef over Thiebe schreeuwde Hope “AAAAHHHHHH!”. En sprong wel 23 meter in de lucht. ’’Hhij is VverLliefd Oop Mmmij, Iikk Jjaylina Nnortton”.
“Blijkbaar, zei Serlina dus moet ik bellen dat we kunnen komen.’’
“Jaja” zei Jaylina ongeduldig en stond te springen van opwinding. ”Hoi, met mij Serry,

“We komen en volgens mij gaan Thiebe en Jayli nog een koppel worden”. “Ja, inderdaad, denk ik ook.” “Zou wel een goed koppel zijn hé” :zei Lenny vanaf de andere kant. ”Thanx” zei Jaylina. ”You’re welcome, Jayli”. Tot zondag”. ”Tot zondag” ”Je komt toch naar mijn verjaardagsfeestje hé”. De 2 waren al binnen en maakten zich klaar. Jaylina om naar bed te gaan en Serlina om op date te gaan. Serlina was wel 1 en een half uur bezig om haar blonde haren te drogen met een haardroger en haar losse krullen extra mooi te maken. Ze moest zich nog aankleden nu stond ze daar in een roze met Princess erop behaatje. Ze rende naar de Rode walk-in closet. ”Yes,Got it”: zei Serlina bij haar Kiara Longish You Shine Like A 1 Milion Dollar jurkje van 378 $, een prachtig zilveren jurkje dat was bezet met échte Swarovski stenen die heel fel fonkelden in de zon en ja, de naam zegt dat je schittert als 1 miljoen. Ze was bijna klaar om weg te gaan. Nog even wat make-up aandoen en voila ze was klaar om op date te gaan met Jaran. Tuut tuut, tuutte de zwarte Cadillac van Jaran. Serlina rende naar beneden af de hazelnootkleurige metalen trap. ”Hai, Babe”: zei Jaran met een brede glimlach op zijn gezicht. ”Hey, Baby, Is alles OK”: zei Serlina heel cool terug.
“Tot vanavond”: zeiden Jaylina, Jake en Eliza in koor. Waaraan Jaylina toevoegde
“Je komt toch naar mijn feestje,hé Jaran?” Waarop Jaran antwoorde: ”Tuurlijk Jayli & ik breng zeker Thiebe mee”. Bij het laatste stuk bloosde Jaylina zo hard dat ze tomaatrood werd. ”Doe je broer de groeten hé”: zei ze. Jaylina nog steeds blozend.”Zal ik doen”: zei Jaran heel lief tegen Jaylina. ”Bye”: zeiden Hope, Jake & Eliza. ”See U in an hour”: zeiden ons verliefd koppeltje Serlina en Jaran. Jaran startte de auto en reed weg. Serlina deed haar gordel aan en zwaaide nog eens naar the family. En weg waren ze, op weg naar who knows where. Ze reden langs coole huizen van celebs zoals J.LO., Paris Hilton,Miley Cyrus en Selena Gomez,enz… Ze reden langs vele straten met felle witte lichten en vele winkels. Toen stopte Jaran de Cadillac bij een restaurant die de naam La Perla Romantica (of De Romantische Parel). Voor een date met kaarsen en maanlicht en een restaurant voor hun alleen en een bekende violiste: Beverly Lanan. Een Amerikaanse meester-violiste van 17 jaar met bruine ogen en bruine haar in een dots met een vlinder langs geschoven en een aquamarijn Kiara’s Longish Butterfly Dont Fly Away kleedje tot boven de kniëen en met vlinders van begin tot einde. Maar nu we Beverly hebben ontmoet gaan we terug naar Serlina en Jaran. Jaran deed het portier van Serlina open en zei: “Voila, My Princess, stap maar uit, Ma Cherie” en pakte Serlina’s hand vast. ”Charmeur”: zei Serlina plagerig en sloeg op Jaran’s schouder. ”Hey zot”: antwoordde Jaran.
Ze stapten naar La Perla Romantica en gingen binnen en werden overenthousiast begroet door Geronimo Pepperini. ”Buonasera Bella,” zei. Geronimo Pepperini flirterig tegen Serlina en gaf een kus op haar hand. “Uhm, zij is wel mijn date hé: zei Jaran een beetje beschaamd. ”Si si’’ zei Geronimo een beetje geïrriteerd. Serlina bekeek de zaal aandachtig en zag RUBY (RIOOLRAT) GUYER aan een tafeltje zitten en flirten met Geronimo. Maar dat kon Serlina niets schelen. ZIJ WAS OP JARAN! Niet op een of ander Italiaanse player. Beverly kwam naar de twee gelopen en zei: “Ik dacht dat jullie nooit meer gingen komen Meneer Roberts en Mevrouw Norton” waarop Serlina antwoordde “Waarom noem jij ons Meneer en Mevrouw,we zijn toch géén vijftig jaar hé!” “Gewoon uit beleefdheid” zei Beverly terug.”Het is Serlina & Jaran” zei Serlina en wees naar haar en Jaran .”Ik heb ook een vriendje die Devin heet” en wees naar een blonde jongen met blauwe ogen. Hij had een geruit blauw met limoengroen hemd van de H&M, een bleekblauwe jeansbroek van Roberto Sallioni, en zwarte Allstars. Wow,die Devin mag er ook wel zijn, dacht Serlina. Maar whatever.”Volg mij maar”zei een rost meisje met groene ogen met een blauw kleedje aan, een lichtgroen giletje, en zwarte pumps met een blauw-lichtgroen lintje.”En BTW ik heet Elysse” “ Oh,hai, Elysse” zeiden Serlina en Jaran in koor. “Volgt u me maar naar boven”. Elysse stapte in snelle tred een stenen witte trap op. Toen Serlina en Jaran boven kwamen konden ze alleen maar”Wauw” zeggen. Elysse was nu inmiddels naar beneden gegaan om Serlina, Jaran, Beverly en Devin privacy te geven. Jaran trok Serlina’s stoel naar achteren zodat Serry kon gaan zitten. ”Dank je” zei Serry blozend. ”Graag gedaan” zei Jaran even blozend terug. Ze zaten nu alletwee neer. Beverly opende een zwart koffertje met in glitters haar naam opgedaan en pakte er een paarskleurige viool uit.En speelde een waanzinnig coole versie van To make you feel my love van Adele. ”Dat is geweldig” zei Serlina” ”Mijn zusje geeft morgen een verjaardsfeestje & mischien kan je komen met Devin om je weet wel: te rocken”
Waarop Beverly zei “Tuurlijk”
“ ’k Zal effe bellen naar huis” zei Serlina en pakte Gelano gsm en toetste het nummer: 68985423411 in en zei ”Hey, mom and dad & Jaylina”
“Ik heb een vraagje en iets te zeggen”
“We hebben hier een topgirl genaamd Beverly en haar vriendje Devin en nu vroegen wij ons af of zij kunnen komen en muziek spelen?”
“En?” vroeg Serlina .
“Het is Oké” zei Eliza.
“Dank u” zeiden Serlina, Jaran, Beverly en Devin in koor.

Ondertussen hadden Serlina & Jaran al kreeft op met uit de oven aardappeltjes, citroen, wortel. En nu waren ze bezig aan een chocomousse met een witte chocolade hartjes erin en met donkere chocolade spiralen doorgedraaid.
Serlina & Jaran waren klaar met eten en begroeten Beverly & Devin en zeiden “Tot morgen om 14u30” ‘’Oké ?” vroeg Serlina
“Tuurlijk, maar wanneer was het feestje?” vroegen Beverly en Devin zich af.
“Wel,Om 14 u30 gaan de girls shoppen en om 17 u 30 doen we iets met onze vriendjes” zei Serlina zo fier als een gieter
(Zij had een vriendje, ZIJ ) “We komen” zeiden Beverly & Devin in koor. “En oh ja, het feestje van Hope begint daarna” zei Serlina héél zakelijk. Ze gingen de witte trap af naar beneden. Beverly & Devin gingen achter hun aan. Op weg naar de grasgroene Range-Rover van Devin. Devin sloeg zijn arm om Beverly en kuste haar.
Maar ze hadden géén idee dat Ruby hun in de gaten hield.(Zij wachtte tot wanneer Geronimo klaar was met werken. Hij was haar nieuwe vriendje). De 2 koppeltjes hadden Elysse al uitgezwaaid. Ze gingen naar hun auto’s. ”Yo,Tot morgen & slaapwel, een veilige reis terug” zeiden Serlina & Jaran zo losjes dat het leek alsof ze die al jaren kenden.”Voor jullie hetzelfde” zeiden Beverly & Devin terug. Toen stapte ze elk in hun auto’s tuuterden nog eens hard en reden weg.
Ondertussen was Serlina al thuis. Ze deed haar schoenen uit en liep op haar tenen met haar zilveren pumps, die er net zo uitzagen als haar jurk, in haar hand. Met haar vrije hand gleed ze over de leuning en probeerde zo zacht als ze kon de trap opgaan. Ze deed haar gouden deur heel voorzichtig open, ging rechtstreeks naar haar badkamer en stapte, al geeuwend en in haar oog wrijvend, binnen.
Ze deed haar make-up af, haar kleedje uit en zette haar pumps in de kast. Ze deed haar pyamaatje aan en kroop onder haar rood met gouden hartjes erop deken en zette haar oogmaskertje op. Toen ging ze slapen .
Het was 7 u 30 toen Selina opstond.
Ze ging zoals gewoonlijk eerst naar haar rode Walk- In closet en zocht een coole outfit. “Deze is te gek” zei Serlina bij een Kiara Longish Pink meets Purple Glitter & Glamour dress : dit is een roze – paars kleedje ook al met glitters en diamanten die superhard fonkelden in de zon of in het licht. Serlina had bijpassende schoenen, juwelen en zelfs een handtas. Ze ging Jaylina gaan feliciteren & een supréme zelfgemaakt ontbijtje geven. Jaylina lag nog te slapen. Serlina ging super zachtjes de trap af. Serlina zag haar ouders beneden zitten. Eigenlijk was haar vader bezig de Los Angeles World of News krant online te lezen op zijn Ipad. Terwijl haar moeder bezig was met het ontbijt klaar te maken. Serlina vertelde haar plan en haar ouders vonden het een goed idee .

Dus begon Serlina eraan. Eerst moest ze een plateau, bord, glas en bestek nemen. Een bloemetje in een vaas steken en een kaartje schrijven. Eerst pakte ze een plateau die van Jaylina was. Deze was blauw met een gele Smiley op die zijn rode tong uitstak. (Dezelfde tekening, stond ook op Jaylina’s t- shirt). Nu zocht Serlina het bord van Jaylina die net als haar plateau was (Zo’n t-shirt heeft Thiebe ook. En daarom wou Jaylina dat ook hebben. Snap je?) Ondertussen had Serlina ook al het bestek gepakt. Haar mama had een omelet in de vorm van een hartje gemaakt met hartvormige aardappeltjes & dezelfde cupcake die Serlina de vorige keer at. Serlina tilde de plateau op en ging de trap op. Met een volle plateau met een Smiley aquamarijn glas en rode roos die in een roze vaas zat. Ze klopte op de lilakleurige deur. “Ja,kom binnen” zei Jaylina héél slaperig . Nu waren Jake en Eliza ook bij Serlina komen staan. Ze telden af “3, 2, 1” en stormden de kamer binnen van Jaylina die in het aquamarijn geshilderd was met een Reuze gele Smiley die zijn rode tong uitstak.

Jaylina zat rechtop in haar bed met een Smiley dekbed in haar groene Tinkerbell slaapkleedje en in haar zat een groene rekker met Tinkerbell op. “Happy Birthday to you” zongen Jake, Eliza en Serlina in koor. “Thanx, iedereen”: zei Jaylina überblij.
“Kom kleed u aan, Jaylina” zei Eliza. “Oké” zei Hope terug. En ging naar haar blauwe Walk-in closet en kwam terug in een aquamarijne jeansbroek, haar Smiley t-shirt, en blauwe gilet. (Die ze later in zou ruilen voor een leuk kleedje voor Thiebe). Jaylina stond nu in de blauwe badkamer haar haar te borstelen en het in een hoge staart te steken met een blauwkleurig rekkertje. Serlina’s Gelano phone ging af want ze kreeg een smsje van Leanna en die zag er zo uit: Hai ,Serr en Jayli off course. Niemand zal komen shoppen
Want het regent.
Dus in plaats daarvan zullen we chillen bij jullie thuis tot het feestje van Jaylina

P. S. Dont worr yJayli
Thiebe komt nog steeds.

Bye en xxxx Lele.
Ondertussen hadden Serlina & Jaylina alle modeboekjes van Serlina uitgelezen. ”Puh” zei Serlina die op het bed van Jaylina lag en Jaylina, die lag rustig ondersteboven op haar blauwe zitzak . Toen de bel ging snelde Jaylina naar beneden, gevolgd door Serlina. Hope trok de zware hazelnootkleurige deur open en zag Thiebe met een rode hartvormige chocolade doos in zijn handen en Jaran met een reuze bruine paardenknuffel in zijn handen. Thiebe boog naar voor en gaf Jaylina vlug een kusje op haar wang Haar wangen waren knalrood . Jaylina zweefde op een roze wolk. “Oh,Thiebe” zei Jaylina nog steeds blozend. “Kom,binnen” zei Serlina. Daarna kwamen Leanna & Elvin , Aliza & Brennan, Tiayana & Mason en Beverly & Devin. Serlina pakte haar laptop en zocht een liefdesliedje op en zei “Dit is voor Thiebe & Jaylina. Dansen maar”. Thiebe zette zijn glas Fanta neer en vroeg aan Jaylina “Wil jij deze dans van mij?” “Tuurlijk” zei Jaylina terug en stond op en legde haar handen in Thiebe’s nek, haar hoofd tegen zijn borstkas en kuste zijn zachte lippen. Zij slowde met Thiebe . Nu moest ze haar kans wagen het was nu of NOOIT. En dus vroeg ze: “Thiebe, wil jij met mij?” “Tuurlijk”zei Thiebe en kuste Jaylina op haar MOND. “AAAA”: schreeuwde Jaylina vanbinnen .

“Dat was magisch” zei Jaylina een beetje dromerig.” Dat heb je goed gedaan voor de eerste keer” zei Thiebe een beetje verwonderd. “Het was toch de 1ste keer?,toch?”. “Ja,ja volledig de 1 ste keer.” “Het jou de eer” ‘Thanx Sweetie ’zei Thiebe een beetje trots.

‘Hey jij,!’ riep Lora zo hard of ze kon.

‘Waarom kus jij mijn vriendje?’ zei Lora nu wenend.’Jjjjouw vvvriieennddjjee?’. Jaylina’s mond stond helemaal open van verbazing. ’Is dit waar, Thiebe?. “Wel ,ik ben ooit met haar geweest, maar dat is lang geleden.” “Maak je maar géén zorgen schat, ik ben helemaal van jou. ‘Ugh ,loser’’ zei Gabbana terwijl ze Thiebe toen ze hem een zodanig harde klets, dat haar hand in het knalrood op Thiebe’s wang.”Wow,wow, wat gebeurt er hier?” vroeg Serlina en ze wees naar Thiebe’s wang “Thu, bye loser” zei Gabbana terwijl ze haar kastanje bruine haar naar achter zwiepte en met haar panter Louboutins ballerina’s zwarte nepleren legging en panter rokje en zwarte bomber-jacket de kamer uitliep. Haar hakken kletterden door de witte marmeren gang. ”Yes, thanx Serry” zeiden Thiebe & Jaylina in koor terwijl ze Serlina bijna doodknuffelde. Serlina kreeg ook nog een parmantig kusje op haar wang van Thiebe. Helaas hadden Jaylina & Jaran dit gezien en liepen krijsend achter Thiebe aan. Serlina had de slappe lach toen ze de drie zo zag leek het alsof in een stille film zat. “Vindt het geestig ,ja” vroeg Thiebe gerïriteerd ?”. “Sorry” zei Serlina blozend. “Haha,grapje” zei Thiebe terwijl hij Serlina spelend een por gaf.
“Hey ,ze is wel van mij, he Thiebe” zei Jaran al lachend.”Tuurrrlijk” zei Thiebe een beetje teleurgesteld. Tiayana & Mason kuste ook. Alles ging goed tot wanneer………RUBY &Geronimo binnen kwamen. ”Wat doen jullie hier?” vroeg Jaran op een dwingende toon .”Wij komen feesten” zei Geronimo .Toen hij naar Serlina liep om haar te kussen ging het mis. Jaran begon vuistslagen te geven aan Geronimo terwijl de meisjes Rubby naar buiten probeerde te lokken.”Jij, trut, Ik wil niet dat jij mijn verjaardag komt verpesten. Ja dus Ga weg! Of ik bel de politie. Capiche” zei Jaylina zodanig stoer dat Rubby er als een bang kipje vandoor ging. Voor ze vertrok zei ze: “Wacht maar,ik krijg je nog wel, kreng”. Dat zei ze terwijl ze naar Jaylina & Serlina wees. “Hahaha” zeiden Jaylina & Serlina terwijl ze hun hoofd op en neer bewogen.”Ciao,Ruby” zeiden Hope, Phira, Penelope, Brigitta Serlina, Tiayana, Leanna. “Aandacht, aandacht, het is Presenttime. “jeej” zei Jaylina überblij. “Eerst het mijne “zei Birgitta een beetje chiche.”Oh, oké” zei Jaylina een beetje beschaamd. Het cadeau was een knalblauw jurkje met maar 1 schouder aan met een satijnen blauwe vlinder met glitters . Hij was er niet helemaal opgenaaid. Het leek alsof hij neerstreek op de schouder. ”Van Kiara Longish?” vroeg Jaylina met haar mond wagenwijd open. ”Ja ,ja , het beste voor jou, hé Jayli”.”Of course” zei Jaylina. “ Nu het mijne” vroeg Penelope. “Alsjeblieft” zei Penelope terwijl ze Jaylina een kauwgom roze pakje gaf.”Thanx” zei Jaylina terwijl ze het pakje opendeed .”Een Macbook air in het roze met Jaylina in Swarovski stenen. “Thanx Penelope & Phira”. “Hoe hebben jullie dat kunnen kopen?”.”Ah, gewoon gespaard.” Zei Phira alsof het niets was. Het volgende geschenkje was een roze Ipad met Hello Kitty op net als Jessie J van haar ouders. Jaylina zei “danku” en gaf haar ouders alle twee een kus op de wang.Ze kreeg ook zilvere Doc Martens van Thiebe.”Bedankt, schatje” zei Jaylina terwijl ze een dikke kus op Thiebe’s mond plaatste. Het laatste geschenk was een Gelano phone in het aquamarijn met dezelfde Smiley als op haar muur deze kreeg ze van Serlina, Tiayana, Leanna, Jaran, Elvin, Beverly & Devin, Mason “Bedankt” zei Jaylina terwijl ze hun allemaal een dikke knuffel gaf. Beverly kroop op het podium op haar roze glitter Louboutins met de microfoon in haar handen. ”Aandacht ,aandacht” zei Beverly enorm luid . Niemand reageerde. Ze bleven verder praten . Beverly’s roze met glitters tutu en een roze V - hals uitgesneden hemdje en een rode roos in haar donkerbruine haren. Tiayana speelde speels met één van haar ebbenzwarte krullen en sprak met Mason en zo hard giechelde dat ze haast in haar broek plaste. ”HALLOOOOOOO” riep Beverly zo hard of ze kon.
“Mag ik uw aandacht” zei Beverly superhard. “Wieoewiet” Devin floot zo hard of hij kon. Nu keek iedereen naar Devin & Beverly.”Thanx, baby” zei Beverly superlief . “Mag ik even Jaylina op het podium vragen?”

Ik heb niet helemaal alles gelezen, het is wel leuk opzich. Maar, ik vind de stijl waarop je schrijft een beetje aprt en het leest echt heel irritant dat onderste stuk zonder spaties enz. Veel succes!

1 topic is genoeg.