1 maand schoolvakantie?

Hebben jullie het ook gehoord dat er misschien vanaf 2011 1 maand minder zomervakantie gaat zijn?

Ik geloof dat niet.

Nee. En dat wil ik ook helemaal niet horen.

Ik heb het wel een keer gehoord op de radio, maar wel een jaar geleden, dat ze het wilden invoeren.

Iedereen in België zegt van wel --’

Dude, wat blijft er dan nog over. 3 weken? :expressionless:

ja meerderheid hier woont in nederland x]

en to be honest…
eh
deze vakantie duurt wel erg lang x]
niet dat ik naar school ga… dus mijn vakantie duurt nog langer x]

hmm zal toch vast alleen op basisscholen en middelbare scholen zijn…toch?? anders ga ik echt ongelukkig worden (A) ik houd van mijn 2 maandjes vrij :grinning:

We hebben nu anderhalve maand zomervakantie.
6 weken.
Dus 1 maand minder, dan hebben we 2 weken zomervakantie.
Dat kan niet hea. Kijk, als ze er 4 weken van maken prima.

Maar, waar heb jij dit vandaan? Bron?

Liever gewoon deze vakantie houden, anders ga je 3 weken op vakantie en dan kan je niet eens thuis met vriendinnen afspreken ( niet dat ik dat alleen maar doe ín de vakantie, maar toch)

Misschien doen ze dat wel alleen in België!

Ik hoop het

Ja precies, er blijft bij ons dan niets over.
Maar het zou wel kunnen bij de scholen/opleidingen met 2 maanden vakantie.
Nog steeds vervelend, maar dan hou je nog wel een maand over.

In België is er al jaren sprake van, maar ze hebben het nog altijd niet ingevoerd. En ik geloof dat het al is is voorgesteld, maar toen hebben ze het afgewezen. En in België moeten ze natuurlijk wel eerst een regering hebben… Misschien moeten ze daar maar eens mee beginnen;)

nog niks van gehoord, hoop dat het niet gebeurd x]
ik kan me herinneren dat mn broer en zus op de middelbare school (tm 2003 ofzo?.) altijd 10 weken(!) zomervakantie hadden waarvan 8 officieel

ik heb nu 6weken officeel vakantie en 1 week met mn boeken inleveren

[i]Nee, maar zo erg vind ik dat niet. Al is een maand wel veel, doe mij maar 2 weken minder ofzo, heb ik nog steeds 5/4 weken vakantie en dat is meer dan genoeg voor mij. :]

[/i]Maar als ik dan weer op school zit wil ik weer vakantie, weird.

-

bron?