1 maand, cadeautje, HELP!

oke; heel simpel en orgineel bij de hema hebben ze een chocoladereep waar op staat; ik vind jou lief!

of als je persee iets wilt geven; een cd’tje branden ofzoo…

haha
ik kreeg ook elke maand kadootje
niets gegeven aan hem
het ging later uit ;p
terwijl hij allemaal dure dingen gaf
evil i know.

Woot? :flushed: Na een maand al een ketting geven?

een cadeau geven is misschien niet zo heel leuk.
je moet jongens niet al té veel verwennen.
geef hem pas iets na een half jaar ofzo :open_mouth:
das veel leuker en anders ben je ook veel geld kwijt.
maak er gewoon samen een leuke dag van !
X

-

x’D ik had pas vorige week op ons 2-jarig samenzijn zo’n ketting gegeven… Beetje overdreven al na 1 maand…

Na 1 maand is het denk ik wel leuk om een CD te geven, waarvan je de tekst zelf hebt gemaakt, en je kan het natuurlijk ook zelf zingen, of het door iemand anders met een mooie stem laten doen.

Na een maand kreeg ik een bos rode rozen van mn vriendje wat ik echt ontzettend lief vond !

Bij twee maanden heb ik hem een oranje BB-boxer gegeven, vond ik gewoon leuk in verband met het EK etc:P

en tussendoor kreeg ik een kettinkje van hem met onze voorletter erin <3

die dilemma had ik een paar uurtjes terug dus ook…
heb vandaag een maand met mn vriend, maar ken hem wel wat langer al enzoo
heb uiteindelijk maar iets héel kleins gekocht; een doosje met bonbons & misschien nog een klein kaartje dat ik er later bij koop… moet ff kijken
vind dat wel goed ; )

ik vraag me gewoon af, of dit meisje nog samen is met haar vriend :slightly_smiling_face:

nu je het zegt…
ik vraag het me ook af :ok_woman:

Haha, dan is mijn vriendje een uitzondering, ik had met 2 maanden gewoon niks (oke een kus enzo) maar hij gaf chocola, wel schattig *was versierd* :smiling_face_with_three_hearts:
naja, ik kijk hier voor zijn verjaardag XD maar weet niks…
oke lekker nutteloos, Up^ dan maar