1 maand, cadeautje, HELP!

Ik heb een probleempje,
ik heb bijna een maand met me vriendje en nou wil ik um wat geven,
maar wat? ik wil niet zo iets afgezaagts geven zoals een luchtje ofzo,
maar het mag ook niet te duur zijn,
hier zijn wat dingen waarvan hij houd, misschien handig voor een idee:

Voetbal,
rock,punk, dance, trance,
winkelen, kleren en schoenen,
en verder weet ik niet echt :stuck_out_tongue:

hij is trouwens wel altijd met z’n uiterlijk bezig :grinning:

Alvast heel erg bedankt!

als het in het weekend valt kan je misschien vragen of ie bij je wilt eten…dan een filmpje huren (A) misschein blijven slapen…? Gewoon gezellig met z’n 2-en… t hoeft tog niet perse een cadeau te zijn? Of samen voetbal kijken met chips :stuck_out_tongue:

Ga met hem winkelen ??

Je kan ook lekker voor hem koken

voor hem koken

AAAA, TOEN IK DAT TYPTE STOND HET ER NOG NIET:
HET WAS NET DE MINUUT VAN DE INGEVING;KOOOKEEEN

Haha dat is inderdaad leuk, een romantisch dinee voor twee haha

uhmm… hartjes ketting met namen erop…

Fotoboekje maken bij de Hema van jullie eerste maand samen… Leuk voor later…

succes ermee

na 1 maand een cadeautje? ga je dan elke maand een cadeau geven? :s

gewoon een kusje

(anders raakt ie verwend)

Ik zou geen kadootje geven.

áls je dat doet doe het dan na een halfjaartje, jaartje, en zo verder
valentijnsdag, speciale feestdagen als je bijvoorbeeld al héél lang met 'm gaat je iets voor kerstmis haalt :slightly_smiling_face:
En zijn verjaardag natuurlijk.

Anders word die net als Okselfirs (Die naamx’D) gewoon té verwend :wink:

Toen ik 1 maand met me vriend had hadden we gewoon een middag gezellig in de tuin gelegen :stuck_out_tongue: en savonds bleef ik eten en had hij z’n kamer uber romantisch gemaakt met allemaal kaarsjes enzo ^^

&& Toen we een half jaar hadden heb ik een zilveren kettinkje gekregen in de vorm van een hartje met zijn naam er in …
En hebben we ene vet romantische film ‘gekeken’ nouja XD we lagen eigelijk andere dingen te doen (A)

Inderdaad, wat is er nuttig aan? ‘Bedankt dat je al een maand mijn vriendje wil zijn?’
Ach, misschien denk ik gewoon anders over zulke dingen :grinning:
Maar ik weet niet wat je hem kan geven, kaartjes voor een concert/festival ofzo?

amai, ik zou ook geen cadeautje geven, jongens zijn daar trouwens niet zo voor, en je krijgt toch bijna nooit nix terug, dus waarom zou jij moeite doen, cadeautjes moet je geven, gewoon, voor niets

ga met hem uit eten

Tshirt,cd met zijn favo rock/punk groep. . *niet erg origineel xD*
of een Ipod xD

Waarom een cadeautje? 1 maand is heus niet zo absurd lang als je het mij vraagt…

Als ik jou was zo ik dat gewoon bewaren voor een aantal maanden later ( tenslotte weet je nooit hoelang iets kan duren )

Doe iets wat niet veel kost maar tegelijkertijd wel lief is om te geven. Bijv. : bak iets voor hem, geef hem een leuke foto van jezelf, ga samen ergens naar toe (en nee dit hoeft niet veel geld te kosten. denk bijv. aan de bioscoop of een leuk cafe’tje) … :open_mouth:

De eerste maand heb ik een halve hartjes ketting gegeven, hij met mijn naam en ik met de zijne. Ik had een hartjes-medaillon gekregen en een ring

“Ja graag gedaan, Oke, dag” :’)
Ik heb mijn vriend toen ook niks gegeven.