1 kleedje, meerdere manieren om te dragen

Hoi, Ik heb een klein vraagje

Onlangs zat ik op een site (ik denk een blog) maar weet niet meer dewelke. Heb net de afgelope 2 uur gezocht maar niet gevonden. Het gaat over een kleedje dat je zo op meerdere manieren kan dragen (vb.http://store.americanapparel.net/rsa8339.html).

Ik had toen zelf een site gevonden waar ze alleen maar zo van die kledingstukken verkochten met verschillende draagmanieren. (kdenk topje, kleedje en jumpsuit) En het meisje van die blog zei er iets over dat het je borsten optisch vergroot ofzoiets :slightly_smiling_face: Dat is alles wat ik nog onthouden heb.

Hopelijk kunnen jullie me verderhelpen bij het zoeken naar deze site/ blog zou het echt graag terugvinden.
Als jullie nog andere sites weten waar ik het kan bestellen (naar Belgiƫ) mogen jullie die ook hierbij neerzetten!

Bedankt!

Eventjes voor de Nederlanders:
kleedje = jurkje
(voor je hier weer commentaar op krijgt :stuck_out_tongue: )

Verder kan ik je niet helpen, sorry.

daar was ook ooit 'n dinges over op de homepage

bedoel je sunday monday?
http://www.sundaymonday.nl/c-565049/over-onze-multiwear/

hee dat jurkje heb ik zelf ook gemaakt!!! op youtube kan je een filmpje vinden waar je de manieren van dragen kan zien, moet je multiple wrap dress intypen oid

jaaa www.sundaymonday.nl ik heb daar heel veel kleding van.
IS mijn lievelingsmerk! !!! IS echt heeel erg mooie stof enzo

In welke kleur heb jij je kleding? Ik wil Little Dress maar weet niet in welke kleur (die kleur staat niet echt duidelijk op de site vind ik) en ik twijfel vooral tussen Aqua, Blue en Coral! Advies is dus welkom :stuck_out_tongue:

Idd, Sundaymonday:)

ik heb de zwarte, die vind ik gewoon super en de coral heeft mijn vriendin, ook mooi want coral is trend deze zomer succes en laat je nog weten welke t geworden is

pieces heeft toch ook van dat soort dingen?

Het is de blauwe geworden!
Ook handig om te weten ; als je vraagt stuurt het bedrijf je een brief met swatches van de stofjes die jij wil bekijken, zo kan je makkelijk je keuze maken!