1 klas lager

ik vind een jongen leuk, alleen hij zit in de 2e en ik in de 1e maar nu ben ik bang dat hij geen verkering met me wilt omdat ik een klas lager zit en dat hij dan zich schaamt

Een jaartje verschil is niet zo veel hoor (: Ik denk niet dat hij je daarom zou afwijzen. Je kan misschien een keertje vragen om iets leuk te gaan doen? (:

Hij is 14, en jij 13 ofzo? Dat scheelt echt helemaal niks xD.
In de 1e had een meisje uit mijn klas met een vriend van onze tutor (bovenbouwer).
Als examenjaars kan ik geen verschil zien tussen een 1e jaars en een 2e jaars (aan het einde van het jaar dan).

hij is nog 13 aha, pas in september word hij 14 en ik in februari

Dan scheelt het toch helemaal niks? Gewoon proberen joh, alsof hij volwassener is dan jij xD.

gewoon proberen! ik heb een vriendin en die zit in groep 8 en die heeft met een 2e klasser dus, geen probleem!

Nee hoor, jongens denken daar totaal niet aan. Het enige waar ze aan denken is of het meisje mooi/lief is.

x

Er zat een meisje in de brugklas die het had met een 4e jaars, nu zit ze in de 2e en gaat met een 18 jarige, dus die paar maandjes verschil van jou en hem maakt echt niks uit :slightly_smiling_face:

Joh, jullie schelen niks :slightly_smiling_face: als hij je leuk vindt, vindt hij je heus niet minder leuk omdat je een klas lager zit en/of toevallig ‘een brugpieper’ bent. Zo wel, dan is het een stom joch :’)

ik had hetzelfde. :’) is niet erg toch?

okee dankjee