1 jaar

Ik ben binnen een paar maand 1 jaar samen met 'n vriend. En ik zou graag iets willen doen, maar ik weet niet goed wat.
Het valt op een zondag, en zaterdag moet hij normaal naar een feest waar ik ook ben uitgenodigd, dus we zouden nadien bij elkaar blijven slapen.

Hebben jullie misschien enkele ideetjes dat we zondag kunnen doen, als we ook nog moeten zorgen dat we leren, want het valt net voor de examens (28 november)
Laat die ideetjes maar komen!

Ik heb 7 november ook een jaar, wij gaan gewoon lekker samen ergens uiteten (wokken). En hij blijft die zaterdagnacht waarschijnlijk ook bij mij eten, en ik koop een cadeautje voor hem, ook leuk toch :slightly_smiling_face:?

Oh wat leuk ! Gefeliciteerd :slightly_smiling_face:

Dagje weg ergens heen? Dierentuin, theater, concert?

Hihi ik heb volgende maand 2 jaar.
Ik ga gezellig wokken met mijn vriend misschien ook een leuk idee voor jullie?
Of ergens anders uiteten?

of je gaat gewoon een dagje naar weetikveel waar, eindhoven ofzo,
leuke dingen doen de hele dag, en dan 's avonds in een leuk restaurantje eten…
alleen eten is zo… standaard, of ligt dat aan mij?

of je gaat naar het station & neemt de eerst volgende trein, boeieeeen waardie heen gaat, altijd leuk! je ziet vanzelf wel waar je beland :wink:.

ik had met mijn een jaartje met me lover niks geplant, maar dat had ook z’n redenen. maar we zijn gaan uiteten bij de van der valk en toen had hij aan zijn moeder gevraagt waar ik niks van af wist de kamer helemaal laten versieren door lichtjes, daarna hebben we nog chocolade fondouen gedaan X’D het was leuk =D en jhuaa van een kwam het ander als je weet wat ik bedoel :stuck_out_tongue:

Hem een uitgebreid ontbijt op bed geven

aah!
ik heb overmorgen 1 jaar…
maar het valt op een zondag… bn gelovig & we kunnen dan dus niet veel doen :frowning_face:
dus wordt niet echt heel speciaal ben ik bang!
en zaterdag moeten we allebei werken, hij tot begin avond, dus uiteten is ook niks… :stuck_out_tongue:
maarja…

Ik heb 21 oktober één jaar…

Wij gaan waarschijnlijk met z’n tweeën ergens eten en hopelijk mag hij hetzelfde weekend nog blijven slapen (het valt op een donderdag.)

Misschien naar de dierentuin ofzoooo :grinning:

hm dat leren is echt een probleem… kun je dat niet dan op vrijdag of zaterdag doen ofzo?
ga gewoon lekker uit eten/dagje shoppen/OF KIJK BIJ DE ZOEKFUNCTIE.
er zijn echt duizenden topics over jubileums/verjaardagen/valentijnsdag hoor. daar staat echt wel íets bij, zowiezo meer dan je hier gaat krijgen aan reacties.

toen wij een jaar hadden ging we eerst eten bij restaurantje en daarna naar de bios ;d
maar dat hij blijft slapen is toch ook al super cute ! (of slapen jullie al vaak genoeg bij elkaar?)
en dan sochtends ontbijt op bed maken ofzo haha en dan met een klein cadootje ;d
en smiddags rondje door een bos lopen? of naar het strand ofzo
en je kan altijd nog naar de bios of bijvoorbeeld schaatsen (schaatsbaan)!
dat zou ik iig gedaan hebben haha !