Hoi hoi,
Ik en mijn vriend zijn vandaag een jaar samen. Eigenlijk wilde we vandaag naar Speedfest gaan met z’n tweeën. Maar omdat hij met een ingescheurde knieband zit en ik zonder 4 verstandskiezen (die zijn dinsdag alle 4 weggesneden) kan dat niet doorgaan!
Maar ik wil nog wel iets leuks doen samen…
Een aantal puntjes waar we rekening mee moeten houden is dat hij op krukken loopt, niet kan fietsen en we hebben géén rijbewijs/auto ter beschikking.
Ik kan niet eten, alles wat ik eet zijn dingen als kwark en appelmoes.
Samen een film kijken is niet echt een optie, dat doen we wekelijks bijna dagelijks.
Het voordeel is wel dat we midden in het centrum van de stad wonen, letterlijk 40 meter verwijderd van de grote markt. (Den Bosch)
Weet iemand iets wat we zouden kunnen doen? Iets speciaals koken zit er niet in, uit eten zit er niet in… Ik kan echt niets bedenken wat we zouden kunnen doen met al die beperkingen
Ik hoop dat jullie iets leuks weten!
Het hoeft niet iets groots/spectaculairs te zijn… Maar gewoon samen gezellig iets doen ten ere van… Het hoeft niet veel geld te kosten, kan wel. Niet te veel natuurlijk… Of het misschien uitstellen en later een weekendje weg of zo. Maar dan nog wil ik het vandaag niet over laten gaan, ik wil en moet en zal iets doen vandaag. Voel me al de hele week kut, nu wil ik een leuke dag! Al is het maar iets kleins…