1 jaar samen :)

-

-

s’Avonds naar het bos of park (desnoods de tuin) met een portable dvd speler en een romantische of enge film. Je neemt ook nog wat te eten mee en een kleedje + deken, en voila. Een romantische avond

klinkt allemaal goed als hij een romantisch type is… anders zou hij zich doodvervelen.

-

-

woon je dicht bij de zee of bos? anders daar heen, leuke wandeling maken. en in een paal fzo jullie initalen kerven en dan daar langs lopen.

awhh!
congratz met 1 jaar<3

Ik houd dit topic wel in de gaten… ben vrijdag 3 jaar samen…

Ik heb geen tips, sorry ;O

ik heb 03-06-09 ook een jaar en mijn plan was dus picknicken maar het blijkt dus dat hij ook iets verzonnen heeft.
dus misschien kan je gaan picknicken met allemaal lekkere hapjes of naar de bios het is niet erg ogrineel of hoe het het ook schrijft xD

-

-

ga met je vriend shoppen <3
dat vind ik altijd superromantisch
x

ik zou iets speciaals geven, wat echt persoonlijk is [dus niet zoiets als een geurtje.]
of gewoon iets schattigs
bijvoorbeeld:

• een boek met foto’s en herinneringen van jullie [treinkaartjes, bioskaartjes etc.]
  • koekjes bakken in de letters: I <3 You, of jullie namen natuurlijk
  • lijst met redenen waarom je van hem houdt
  • lijst met dingen die je nog wilt doen met hem [bijv. kamperen, naaktzwemmen, bungeejumpen]
  • een schattig kinderboekje als “de liefste van de wereld dat ben jij”
  • een t-shirt met I <3 *jouwnaam*
  • ik had ook nog een fotolijst met 4 foto’s gegeven, waarbij ik 4x een papiertje vast hou, met “ik” “vind” “je” “lief”

hmm genoeg tips? [:
voor iets doen heb ik niet zoveel inspiratie, sorry.

Ga picknicken op het strand

mm let op^^

• lijst met redenen waarom je van hem houdt… dat deed ik ooit toen ik hem miste… oh en ik heb het voorgelezen jaja<3
  • een t-shirt met I <3 *jouwnaam* … heb ik van hem
    xD de rest is ook lief (L)

ik heb de 17e een jaar:D
overdag lekker bij hem thuis afwachten of we geslaagd zijn:P
en in de avond lekker met z’n 2e naar het strand
en op kruidvat.nl kan je leuke teddybeertje met foto bestellen… is mischien ook leuk idee en er staan nog veel meer dingen op
en ben ook bezig met een boek voor hem met foto,s bios kaartjes, waarom ik van hem hou enz…

Ik bijna half jaar.
Ik heb met mn ex gedaan, toen we 2 jaar hadden… Heel groot E (L) T in waxinelichtjes op een plank gezet, aan gezet en buiten gezet. Was ook in de zomer. Was zo romantisch <3

Een dagje naar het strand met z’n tweetjes

-