1 jaar samen, wat te doen

We zijn vandaag 1 jaar samen en we willen vanavond iets gezelligs doen. Dit moet perse vanavond en heel laat kan het niet worden. We kunnen gewoon niks verzinnen omdat in ons dorp ook geen ruk te doen is.

Toen ik een jaar samen met mijn vriend was heb ik drie gangen menu voor hem gemaakt. Echt met kaarslicht en alles. Daarna gewoon een film samen gekeken. Het was een hele leuke avond! Je hoeft het niet heel uitgebreid ect te maken als jullie maar samen zijn en het gezellig hebben toch.

(oh en we hadden zonder dat we het wisten van elkaar een cadeautje)

toen ik twee jaar samen was met mijn vriend zijn we uit eten geweest en 2 en half ook.

Hahaha ja, moeten we nu nog bedenken. We weten, we zijn sukkels haha

Voor ons 1 jaar zijn we uit eten geweest, en voor ons 2 jaar welness (dat laatste zal moeilijk zijn als jullie het per se vanavond willen vieren). En anders kook je toch gewoon voor elkaar en kijk je een leuke film? Het samenzijn is toch het belangrijkste? :slightly_smiling_face:

wij zijn met ons een jaar gewoon lekker thuis gebleven en toen hebben we eten besteld. zolang jullie maar met zijn tweetjes zijn toch?

Oh, als jullie eten willen bestellen moeten jullie echt Cinnamon Bread van de New York Pizza’s bestellen. Echt ZO lekker! :bowing_man: Met kaneel en vanillesaus.

Toevallig ben ik morgen ook een jaar samen met mijn vriend Hihi. Naja wij gaan gewoon samen gezellig wat eten & daarna waarschijnlijk een film kijken, misschien ook een idee voor jou ?

Haha heb ook al jaar en we gaan nog ooit wat doen daarvoor ( net zoals voor onze 6 maanden samenzijn). We verzinnen nog wel wat leuks samen.

OT: Waarom moer het per se vanavond? Is niet fijner als je wat je gaat doen van tevoren besproken hebt en gepland en in weekend kan het ook later worden?