1 jaar lang onbeperkt naar hotels in EU voor 2 personen!

Hee dames!
Bij deze bied ik mijn ongebruikte, nog niet geactiveerde, Hotelbon Jaarkaart aan!

http://i44.tinypic.com/elbgjs.png

Wat is het?
De Hotelbon Jaarkaart is een bon waarmee je een jaar lang onbeperkt voor 2 personen naar een hotel naar keuze kan gaan. Je kan dus eigenlijk een jaar lang elk weekend weggaan, op je jaarkaart. Je betaalt dan niks voor je overnachting, alleen je ontbijt en diner. Je zit dan niet in crappy hotels, veel hotels zijn 3 of 4 sterren, heel veel hebben een sauna en zwembad e.d., daar kan je op zoeken. De hotels zijn in Europa (NL, België, Engeland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, et cetera).

Hoe kan dat?
Vrijwel geen enkel hotel zit altijd vol, er blijven altijd kamers over. Daarom doen de hotels mee; zo komen ze toch nog van hun lege kamers af. Je bent wel verplicht je ontbijt en diner af te nemen bij het hotel waar je verblijft, zo verdienen zij eraan. Het hotel is dus gevuld, ze komen van hun eten af en verdienen toch nog wat, ook al geven ze hun kamers zo goed als gratis weg.

De voorwaarden
Wanneer je de bon koopt is er maar één voorwaarde: Je moet altijd je ontbijt en diner kopen bij het hotel. Dat zijn dan ook de enige kosten die je hebt bij je hotel. De bon wordt niet automatisch verlengd, je krijgt geen abonnementen e.d. daarna.

Prijs
Op de site staat soms dat de bon 55 euro kost, soms dat het 75 euro is. Ik vind de site vrij onduidelijk en betwijfel of het een verschil is. Ik denk dat de bon van 55 euro een actie is, met korting dus. Ik heb mijn bon gekocht op www.vakantieveilingen.nl, vandaar de lagere prijs. Ik heb wel geluk gehad, de bon gaat vaak rond de 15 euro weg. Als het je eerste aankoop is, komt daar nog 4 euro bij. Bij elke aankoop komt er nog 2,50 bij, volgens mij zijn dat administratiekosten. Ik heb voor mijn bon dus 18,50 betaald.

Kopen
Je kan gewoon een bod doen! Ik stuur de bon op in een envelop, dus er komt alleen een postzegel op (ga ik vanuit!). Er komt wel een gids bij, maar al die informatie staat ook op Internet. Als iemand de gids wil dan stuur ik hem uiteraard op, maar ik denk dat er dan wel een paar euro verzendkosten bijkomen. Als iemand dat wil betalen is dat natuurlijk geen probleem, maar het is niet nodig dus. Ik betaal de postzegel gewoon, wanneer je de gids wil moet je het zelf betalen.

Ik denk dat dit vrijwel alle informatie is! Als je vragen hebt kan je een reactie achterlaten of even noten! (: Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan maken!

Liefs!

Foto is verplicht, je kunt een screenshot maken van je mail (neem aan dat je hem via de mail krijgt) en je code weghalen in paint :slightly_smiling_face:

Hmm, ok. Ja, ik heb altijd ruzie wat betreft zulke dingen, maar ik kan het proberen.

Gelukt! En sorry @HEARTxCORE, hoop dat het nu wel goed is! (:

Succes!

Super! suc6 met de verkoop! :slightly_smiling_face:

Bedankt allebei! <3

Hoe enorm is die gids wel niet dat ie met pakketpost mee zou moeten?

Weet ik niet, ik heb hem nog niet binnengekregen omdat ik de bon en de gids nog niet heb besteld. Er staan wel vrij veel hotels in volgens mij, maar als ik hem binnen heb kan ik dat beter beoordelen! Als het past stuur ik hem gewoon mee natuurlijk!

Maar hij zal inderdaad wel niet met pakketpost moeten, ik heb het niet goed opgeschreven. Ik bedoelde meer eigenlijk dat je dan 4 euro aan postzegels kwijt bent omdat hij zwaar is, maar je hebt gelijk, hij hoeft ongetwijfeld niet met pakketpost mee :’) Dankjewel!

wauw, wat leuk! helaas is het niets voor mij op dit moment. succes! (:

Dankjewel!

Waarom doe je hem weg?

@BRIDESMAID
Ik had bedacht dat het leuk was voor m’n ouders, weekendje weg enzo. Maar ze waren niet zo enthousiast, omdat zij heel erg van eten houden en dus ook graag uit eten gaan als ze een weekendje weg zijn. Als ze toch niet zo enthousiast zijn dan maak ik er liever iemand anders blij mee. (:

Upje!

Een upje voor mezelf! (:

had ik ook van vakantieveilingen.nl
en weet ook waarom je hem weg doet :wink:
succes
up voor jou

Vraag me toch wel af waarom?

Waarom dan?

Wat ze zelf al aangeeft is dat je diner en ontbijt zelf moet bekostigen.
Als je gaat kijken hoeveel dat dan kost ben je super veel kwijt.
Ik had 20 euro geboden + 4 euro administratie kosten en heb dus 24 euro betaald en er verder niets mee gedaan, ook omdat niemand dit wilde.
Maar is niet echt leuk dat ik dit er nu bij zeg, maar het staat er zelf gelukkig ookal.

goodluck

Ja, ik dacht dat het heeeel goedkoop zou zijn en dat ik het zo ook voor m’n ouders kon betalen, maar dat kan ik dus niet. Maar je bespaart nog steeds een paar honderd euro. Wanneer je van plan bent ergens naar toe te gaan, denk ik dat het nog steeds heel handig is. Dan betaal je toch wel die prijs voor het ontbijt (al ben je dan vrij ergens anders te gaan dineren), maar bespaar je heel erg op de overnachting. Daarom dacht ik toch dat het voor iemand anders wel interessant kan zijn!