1 dag overtijd

Hoi allemaal

Ik ben een meisje van 15 jaar die deze maand nog 16 word, maar ik ben op dit moment erg bang.
Ik heb dus seks gehad, zonder condoom. Ik deed dit 6 dagen nadat ik ongesteld werd dus het was net de
dag dat ik niet meer bloedde. Ik deed het zonder condoom omdat ik de pil slik en dacht dat dit wel kon.
Maar nu ben ik erg bang dat ik toch zwanger ben, ik had gister al ongesteld moeten worden en ben het vandaag nog steeds niet… Ik wil absoluut niet dat iemand het komt te weten!

Weet niet wat ik nu moet doen :frowning_face:

Wel eens gehoord van een zwangerschapstest als je het zeker wilt weten?

durf het niet te kopen…

Dan kom je het nooit zeker te weten.

Daarnaast moet je niet stressen, want daar kan 't ook door komen.

9 maanden wachten, dan merk je het vanzelf wel.

Kans is heel klein, maar als het nog kan zou ik de MAP halen. En als het te laat is een zwangerschapstest.

Je lichaam is geen machine waardoor alles perfect op het juiste moment komt. Je menstruatie kan best een keertje wat later op gang komen. Ik zou niet meteen gaan stressen dat er iets aan de hand is.

Ja je hebt wel gelijk, bedankt :slightly_smiling_face:

Ik zou die zwangerschapstest maar gaan halen, straks loop je met n baby rond. Lijkt me niks

Wat een lullige opmerkingen zitten ertussen… :pensive:

Maar je slikt toch de pil? Dan maakt het toch niet uit of je het nou met of zonder condoom gedaan heb?
Ik slik zelf de pil en heb ook één keer gedacht dat ik zogenaamd zwanger was omdat ik al 2 dagen over tijd was. Maar juist door de stress van het denken zwanger te zijn gebeurde dit.
Maak je niet ongerust, koop anders bij een drogisterij de MAP als je dat wil.

Er is een verschil tussen lullig en sarcastisch.

Het gevolg van reacties op internet zonder enige overeenkomen van emoties he.

Sommige reacties zijn zo geplaatst dat je ze niet serieus kan nemen.

Als je de pil goed slikt, kan er niks aan de hand zijn. Wanneer je je pil niet goed geslikt hebt (vaak vergeten, of je bent pas net begonnen en niet op de eerste dag van je menstruatie), dan zou ik aan het einde van je stopweek een zwangerschapstest doen als je nog niet ongesteld bent.

Verder kun je dit in één van de algemene topics vragen.